Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika
Publication Data:
Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2015.
Pages:
131 p
Notes:
Bibliografija.
Keywords:
LT
Reklama / Advertising.
Summary / Abstract:

LTMokslo studija parengta įgyvendinant Lietuvos mokslo tarybos mokslininkų grupių projektą "Statinės reklamos efektyvumo vertinimo metodikos kūrimas" (projekto finansavimo sutarties Nr. MTP-09R/2014). Studijos tikslas - sudaryti spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodiką. Siekiant numatyto tikslo, studijoje teoriškai nagrinėjama spausdintos reklamos sandara, atskleidžiant skirtingų reklamos elementų naudojimo galimybes, jų pateikimo makete subtilybes, reklamos sudėtingumo aspektus. Taip pat nagrinėjami spausdintos reklamos kūrybinės strategijos pasirinkimo ypatumai, atskleidžiant reklamos kreipinio tipus, reklaminės žinutes siužeto įtaką reklamos efektyvumui, reklaminės žinutės šaltinio pasirinkimo galimybes. Sudarius teorini tyrimo pagrindą, nagrinėjami galimi reklamos efektyvumo tyrimų metodai, atskirai nagrinėjant kiekybinius ir kokybinius bei neuromarketingo tyrimo metodus: vėliau nagrinėtus metodus sujungiant i bendrą visumą, sudarančią prielaidas empiriniam tyrimui atlikti. Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimas atliekamas taikant neuromarketingo tyrimo metodus - sukeltuosius potencialus (neinvazinis galvos smegenų elektrinio aktyvumo tyrimo metodas) ir žvilgsnio sekimą; neuromarketingo tyrimo rezultatai papildomi, naudojant kiekybinį marketingo tyrimo metodą - anketinę apklausą, kurios metu nustatomi prekės ženklo atsiminimas, reklamos atpažinimas, požiūris į reklamą, prekes ženklą ir ketinimai pirkti reklamuotą produktą. Grindžiant kompleksinio reklamos tyrimo rezultatais, sukuriama spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika. [Anotacija knygoje]Reikšminiai žodžiai: Reklamos efektyvumas; Neuromarketingas; Reklama; Spausdinta reklama; Effectiveness of the advertising; Neuro marketing; Print advertising.

ISBN:
9786094671647
Related Publications:
Nuostolių baimės efekto pritaikymo galimybės / Viktorija Tauraitė. Regional formation and development studies. 2018, Nr. 3 (26), p. 132-144.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/78866
Updated:
2022-09-29 08:32:56
Metrics:
Views: 46    Downloads: 26
Export: