LTInovatyvios mokymo priemonės skatina besimokančiųjų tarpusavio, taip pat besimokančiųjų ir mokytojų bendravimą, taip didindamos jų motyvaciją ir gerindamos mokymosi rezultatus (Daukilas, 2007). Šio tyrimo tikslas – išanalizuoti inovatyvių mokymo priemonių poveikį besimokančiųjų motyvacijai anglų kalbos pratybose. Siekiant išsiaiškinti naudojamų inovatyvių mokymo priemonių įtaką besimokančiųjų motyvacijai anglų kalbos pratybose, buvo atliktas tyrimas taikant anketinės apklausos ir statistinės duomenų analizės metodus. Tyrimas buvo atliekamas Generolo Jono Žemaičio Lietuvos karo akademijos Užsienio kalbų instituto Kauno užsienio kalbų mokymo skyriuje. Buvo apklausta 50 anglų kalbos besimokančių įvairių lygių kursų klausytojų. Atlikto tyrimo rezultatai atskleidė, kad tradicinės mokymo priemonės anglų kalbos užsiėmimuose yra naudojamos dažniau nei inovatyvios, iš inovatyvių mokymo priemonių dažniausiai naudojamas multimedijos projektorius ir internetas, rečiausiai – mobilusis telefonas, elektroninis paštas ir elektroninis žodynas. Remiantis gautais tyrimo rezultatais galima teigti, kad inovatyvios priemonės klausytojus labiau motyvuoja mokytis nei tradicinės. Klausytojų nuomone, inovatyvios mokymo priemonės turėtų būti naudojamos dažniau nei 15 % pamokų. Kaip labiausiai motyvuojančios inovatyvios mokymo priemonės buvo įvertintas internetas, multimedijos projektorius ir kompiuterinės programos. Kita vertus, klausytojai teigia, kad tradicinių mokymo priemonių nereikėtų visiškai atsisakyti. Iškelta hipotezė, kad inovatyvios mokymo priemonės labiau motyvuoja mokytis nei tradicinės, iš esmės pasitvirtino: 26 % klausytojų visiškai sutiko, o 48 % sutiko su šiuo teiginiu; su teiginiu, kad labiau motyvuoja mokytis tradicinės priemonės, visiškai sutiko 12 %, o sutiko 42 % klausytojų.
ENInnovative teaching tools stimulate communication among learners and between learners and teachers, thereby enhancing motivation and improving learning outcomes. The purpose of the study was to analyze the influence of the use of innovative teaching tools on learner motivation in the English language classes. For the purpose, a survey was carried out using questionnaire survey and statistical data analysis methods. The study was conducted at General Jonas Žemaitis Military Academy of Lithuania, Foreign Language Centre, Kaunas English Language Teaching Section. Fifty English students with different levels of English knowledge were interviewed. The results of the research revealed that traditional teaching tools in English lessons are used more frequently than the innovative ones, multimedia projectors and the Internet are used most commonly and the mobile phone, the e-mail and the electronic dictionary are used most rarely. Based on the results of the research, it can be stated that the use of innovative tools motivates listeners to learn more than the use of the traditional ones. According to the learners, innovative teaching tools should be used at more than 15% of the lessons. The most motivating innovative teaching tools were found to be the Internet, multimedia projectors and computer programs. On the other hand, learners stated that traditional teaching tools should not be refused completely. The hypothesis that innovative training tools motivate learning more than the traditional ones was proved by the learners as follows: 26% fully agreed and 48% agreed with this statement, whereas 12% fully agreed and 42% agreed with the statement that traditional tools are more motivating.