Interaktyvių socialinių įrankių naudojimas studijose

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Interaktyvių socialinių įrankių naudojimas studijose
Alternative Title:
Interactive social tools in studies
Notes:
Reikšminiai žodžiai: Interaktyvūs įrankiai; Socialiniai tinklai; Viki; Vikis; Interactive tools; Social networks; Wiki.
Keywords:
LT
Interaktyvūs įrankiai; Socialiniai tinklai; Viki; Vikis.
EN
Interactive tools; Social networks; Wiki.
Summary / Abstract:

LTSocialinės programinės įrangos technologinės galimybės suteikia naujų edukacinių galimybių, jų pagalba nesunku realizuoti aktyvaus dalyvavimo principą, nukreiptą į besimokančiojo savarankiškumą ir asmeninio turinio konstravimą. Straipsnyje apžvelgiami interaktyvūs socialinių įrankiai, kurie pradedami naudoti akademiniame sektoriuje kaip papildomi ar net alternatyvos tradicinėms mokslo publikacijoms ir komunikacijos formoms. Straipsnio tikslas – apžvelgti interaktyvių socialinių įrankių panaudojimo galimybes studijose, įvertinti vikių taikymo galimybes mokymo(si) veiklose studentų požiūriu. Tyrimo metodai – mokslinės literatūros analizė, interviu. [Iš leidinio]

ENTechnological possibilities of social software provide new educational opportunities. Their use facilitates implementation of the principle of active participation targeted at student's independence and building a personal content. The article presents a review of interactive social software tools that are started being used in the academic sector as additional or even alternative tools for traditional research publications and forms of communication. The goal of the article: to review opportunities of using interactive social tools in studies, and evaluate opportunities of wikis in teaching/learning activities from student's attitude. Methods of the research – the analysis of scientific literature, interview. [From the publication]

ISSN:
2029-9311
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/73139
Updated:
2020-07-09 21:12:02
Metrics:
Views: 4
Export: