Modeling the hotel service package.

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Modeling the hotel service package
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje apibendrintos moderniojoje paslaugų rinkodaros ir vadybos teorijoje taikomos paslaugų produkto sampratos. Nagrinėjama viešbučio paslaugų paketas bei galimybė diferencijuoti viešbučio paslaugų paketą pagal vartotojų pasitenkinimą paslauga. Straipsnyje apibendrinti tyrimo, atlikto viename didžiausių Vilniaus viešbučių, rezultatai. Tyrimo metu gauti duomenys apie klientų pasitenkinimą viešbučio paslaugų visuma ir atskirais viešbučio paslaugos komponentais. Panaudojant logistinės regresijos metodą, sudarytas prognostinis modelis, kurio pagalba įvertinama atskirų paslaugos komponentų įtaka prognozuojant tikimybę, kad bendras viešbučio paslaugų paketas bus puikiai vertinamas. Tokiu būdu nustatyti viešbučio paslaugos paketo komponentai, nulemiantys klientų pasitenkinimą paslauga įvairiose vartotojų grupėse. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Paslaugų rinkodara; Viešbučio psalaugų paketas; Prognostinis modelis; Service marketing; Hotel service package; Proposed modeling.

ENIn this article approach to the service product as package of tangible and intangible products is discussed. The main emphasis is put on the examination of a hotel service package and possibility to introduce modelling the relationship between overall client satisfaction and hotel performance as the tool for the hotel product differentiation. The proposed modelling have been tested in one selected hotel in Vilnius. Identification of the attributes, useful in making the prediction that customer evaluation of experience in the hotel will be highest (very good), have been made by logistic regression analysis of client survey data. [From the publication]

Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/720
Updated:
2013-04-28 15:21:03
Metrics:
Views: 27
Export: