Verslo partnerystės vystymas vidaus ir santykių marketingo pagrindu : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Verslo partnerystės vystymas vidaus ir santykių marketingo pagrindu: disertacija
Alternative Title:
Business partnership development on the basis of internal and relationship marketing
Publication Data:
Vilnius, 2014.
Pages:
1 pdf (242 p.)
Notes:
eLABa – nacionalinė Lietuvos akademinė elektroninė biblioteka. ID: 2117731. Daktaro disertacija (socialiniai mokslai) - 2014. Bibliografija.
Keywords:
LT
Verslas / Business.
Summary / Abstract:

LTDarbo mokslinė problema – kaip verslo partnerystės vystymąsi sąlygoja vidaus ir santykių marketingas? Darbo objektas: Verslo partnerystės vystymas. Darbo tikslas: nustatyti verslo partnerystės vystymąsi sąlygojamą vidaus ir santykių marketingo. Disertacijoje įvertinta ir susisteminta literatūra, aiškinanti verslo partnerystės, vidaus ir santykių marketingo koncepcijas, kurios pagrindu sudarytas teorinis verslo partnerystės vystymo vidaus ir santykių marketingo pagrindu modelis. Šio modelio praktinis tinkamumas pagrįstas atlikus empirinius tyrimus. Atsižvelgiant į teorinius ir empirinius tyrimo rezultatus, pateiktos išvados, atskleidžiančios verslo partnerystės vystymo ir vidaus bei santykių marketingo aspektų tarpusavio priklausomybės ryšius. Nustatyta, kad siūlomas modelis yra svarbus ir veiksmingas rezultatyviam santykių su partneriais palaikymui ir vystymui, pasitelkiant vidaus ir santykių marketingo dedamųjų įtaką. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Vidaus marketingas; Santykių marketingas; Verslo partnerystė; Įtrauktumas; Internal marketing; Relationship marketing; Business partnership; Involvement.

ENProblem of the scientific thesis – how does internal and relationship marketing influence the development of business partnership. Object of the scientific thesis: development of business partnership. Aim of the scientific thesis: to determine the development of business partnership influences by internal and relationship marketing. The analyze of theoretical literature explaining the main principles of business partnership, internal and relationship marketing concepts. A thorough review of the literature carried out theoretical model of business partnership development on the basis of internal and relationship marketing. The model revealing these links is presented. The suitability of this model was verified by the empirical research. Considering theoretical and empirical results of the research the conclusions were presented which disclose the interdependence links between business partnership development and internal, relationship marketing. It was established that offered model is important and efficient to develop and maintain relationships with partners when impact of constituents of internal marketing and relationship marketing is evident. [From the publication]

Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/70548
Updated:
2022-01-30 19:48:49
Metrics:
Views: 34    Downloads: 7
Export: