Verslumo skatinimo sistemos valdymas : Lietuvos atvejis : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Verslumo skatinimo sistemos valdymas: Lietuvos atvejis: disertacija
Alternative Title:
Management of entrepreneurship promotion system: a case study of Lithuania
Publication Data:
Vilnius : Mykolo Romerio universitetas, 2014.
Pages:
135 p
Notes:
Disertacija rengta 2009-2014 m. Mykolo Romerio universiteto Vadybos institute. Daktaro disertacija (socialiniai mokslai) - 2014. Bibliografija.
Keywords:
LT
Valdymas / Management; Verslas / Business.
Summary / Abstract:

LTDisertaciniu tyrimu pagrįsta verslumo skatinimo sistemos, tenkinančios Lietuvos socioekonominius poreikius, funkcinė struktūra. Nacionalinio lygmens verslumo skatinimas turėtų būti realizuojamas taikant sisteminį požiūrį bei užtikrinamas įgyvendinant ilgalaikę šalies verslumo skatinimo strategiją, paremtą pagrįstu prioritetų ir krypčių pasirinkimu, duomenų analize ir validžiu planavimu. Verslumo skatinimo sistema šalies lygmeniu turi remtis aiškia verslumo skatinimo politiką formuojančių ir įgyvendinančių institucijų sąranga bei jų tarpžinybiškumo schema. Tyrimais pagrįstoje verslumo skatinimo sistemoje įvardyti pagrindiniai sistemos komponentai, tarpusavyje susieti hierarchiniais atskaitomybės ryšiais. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Verslumo skatinimas; Sistema; Valdymas; Entrepreneurship promotion; System; Management.

ENDissertation research aims at validating the functional structure of entrepreneurship promotion system, which meets the socio-economic needs of Lithuania. Entrepreneurship promotion at the national level should be implemented by applying a systemic attitude and ensured by a long-term strategy based on the choice of priorities and directions, data analysis and valid planning. National level entrepreneurship promotion system has to be based on a clear structure of the institutions which form and implement the entrepreneurship promotion policy and their interdepartmental scheme. The main components of the entrepreneurship system are identified, which are interrelated by hierarchical accountability. [From the publication]

ISBN:
9789955196389
Related Publications:
Promotion of the entrepreneurship in the context of female employees and female entrepreneurs / Gintarė Gulevičiūtė, Živilė Baubonienė. Social transformations in contemporary society 2015, 3, p. 128-141.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/70363
Updated:
2022-02-07 17:21:46
Metrics:
Views: 14
Export: