Įmonių socialinės atsakomybės pagrindu sukurtos mainomosios vertės matavimas vertės kūrimo grandinėje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Įmonių socialinės atsakomybės pagrindu sukurtos mainomosios vertės matavimas vertės kūrimo grandinėje
Alternative Title:
Measurement of exchange value created through corporate social responsibility in value creation chain
In the Journal:
Regional formation and development studies. 2015, Nr. 2 (16), p. 33-43
Summary / Abstract:

LTĮmonių socialinės atsakomybės (ĮSA) pagrindu sukurtą vertę sunku objektyviai išmatuoti dėl skirtingų vertės tipų, galimų vertės gavėjų įvairovės ir vertės perdavimo specifikos vertės kūrimo grandinėje (VKG). Šiuo metu matuojant ĮSA pagrindu sukurtą vertę, tai dažniausiai daroma tik vienoje įmonėje ir apsiribojama keliomis sritimis, kuriose gali būti sukurta vertė. Tokiu atveju gaunamas ne visas vaizdas, nes neatsižvelgiama į VKG struktūrą ir vertės perdavimą joje. Šiame darbe pateikiamos formulės skirtos apskaičiuoti, kokią mainomąją vertę (angl. use value), sukurtą ĮSA pagrindu, gavo kiekviena suinteresuotoji pusė dalyvaujanti VKG: įmonė, jos tiekėjai, darbuotojai, klientai. Formulės išvestos adaptavus D. Joniko koncepcinį vertės kūrimo ĮSA pagrindu modelį, remiantis V. R. Basili ir kt. (1994) pristatyta GQM metodika bei atlikus ĮSA ekspertų apklausą Lietuvoje.

ISSN:
2029-9370
Related Publications:
Socialinės atsakomybės įgyvendinimo nauda uždarojoje akcinėje bendrovėje.. Verslas, technologijos, biomedicina: inovacijų įžvalgos. 2024, 1 (15), p. 292-301.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/69920
Updated:
2022-01-17 14:06:17
Metrics:
Views: 18
Export: