LTĮmonių socialinės atsakomybės (ĮSA) pagrindu sukurtą vertę sunku objektyviai išmatuoti dėl skirtingų vertės tipų, galimų vertės gavėjų įvairovės ir vertės perdavimo specifikos vertės kūrimo grandinėje (VKG). Šiuo metu matuojant ĮSA pagrindu sukurtą vertę, tai dažniausiai daroma tik vienoje įmonėje ir apsiribojama keliomis sritimis, kuriose gali būti sukurta vertė. Tokiu atveju gaunamas ne visas vaizdas, nes neatsižvelgiama į VKG struktūrą ir vertės perdavimą joje. Šiame darbe pateikiamos formulės skirtos apskaičiuoti, kokią mainomąją vertę (angl. use value), sukurtą ĮSA pagrindu, gavo kiekviena suinteresuotoji pusė dalyvaujanti VKG: įmonė, jos tiekėjai, darbuotojai, klientai. Formulės išvestos adaptavus D. Joniko koncepcinį vertės kūrimo ĮSA pagrindu modelį, remiantis V. R. Basili ir kt. (1994) pristatyta GQM metodika bei atlikus ĮSA ekspertų apklausą Lietuvoje.