Informacinių sistemų technologijų studijų programos studentų pasiekimų analizė ir vertinimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Informacinių sistemų technologijų studijų programos studentų pasiekimų analizė ir vertinimas
Alternative Title:
Assessment and analysis of students achievements of information technology study program
In the Journal:
Profesinės studijos: teorija ir praktika [Professional studies: theory and practice]. 2005, Nr. 1, p. 60-65
Summary / Abstract:

LTKasmet Lietuvos rinkoje didėjantis informatikos ir informatikos inžinerijos specialistų poreikis skatina kolegijose rengti ir įgyvendinti šios studijų krypties studijų programas. Užtikrinant šių specialistų rengimą, nuolat didėjančiam jų poreikiui tenkinti Lietuvos valstybinėse kolegijose siūlomos 9, nevalstybinėse - 5 informatikos ir informatikos inžinerijos studijų krypties studijų programos, į kurias 2004 m. rugsėjį pakviesti 1 895 studentai. Studijuoti studentai ateina įvairiai pasirengę, turėdami labai skirtingas informacinių technologijų (toliau - IT) žinias ir praktinius įgūdžius, skirtingą motyvaciją ir lūkesčius. Nuo šių faktorių tiesiogiai priklauso ir mokymosi rezultatai. Vertinant studentų pasiekimus, būtina nustatyti veiksnius, nuo kurių priklauso įgytos žinios ir gebėjimai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Informacinių sistemų technologijų studijų programa; Informacinės technologijos; Pasiekimų vertinimas; Studentų pasiekimai; Studijos; Achievements of students; Evaluation of achievements; Information systems technology study program; Information technology; Study.

ENThe level of knowledge, practical skills, motivation and expectations of students of Information technology study program is different. The study results depend on these factors. While assessing the students' achievements it's necessary to estimate the factors which influence their knowledge and ability. The problem of qualitative teaching is actual. It is characterised by the factors: what kind of a specialist does the labour market need, what knowledge do the graduates of secondary schools own, how to improve study programs constantly, how to assess students with different aptitude etc. The actuality of the problem stimulated to perform some preliminary analyses, which could help to traverse students' basic knowledge, ability, the motives of chosing a scholastic institution. These factors influence the process of pursuing results and the quality of assessment. The goal of the report: analysing the basic knowledge of IT of the first year students, the influence of external and internal factors to the formation of new results, to chose the optimal means for the qualitative study results. [From the publication]

ISSN:
1822-3648
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/69445
Updated:
2019-11-12 12:13:07
Metrics:
Views: 12
Export: