Moodle as virtual learning environment in developing language skills, fostering metacognitive awareness and promoting learner autonomy

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Moodle as virtual learning environment in developing language skills, fostering metacognitive awareness and promoting learner autonomy
Alternative Title:
Virtualios mokymosi aplinkos Moodle vaidmuo formuojant kalbinius įgūdžius, skatinant metakognityvinį sumanumą ir besimokančiojo autonomiškumą
In the Journal:
Pedagogika. 2017, 127, p. 176-185
Keywords:
LT
Anglų kalba / English language.
Summary / Abstract:

LTŠis tyrimas įvertina santykinį Moodle kaip vienos iš virtualių mokymosi aplinkų veiksmingumą formuojant anglų filologijos studentų anglų kalbos įgūdžius universitete, skatinant universiteto anglų filologijos studentų sąmoningumą ir metakognityvinį sąmoningumą. Siekiant šio tikslo, anglų filologijos studentams buvo pateiktas klausimynas, tiriantis jų nuomonę apie Moodle mokymosi aplinkos naudą, gerinant kalbinius įgūdžius, besimokančiųjų motyvaciją, pasitikėjimą savimi, autonomiškumą mokantis anglų kalbos. Tyrimas atskleidė, kad taikant Moodle besimokantieji gerina savo kalbinius gebėjimus, skatina savo metakognityvinį sumanumą ir ugdo autonomiškumo jausmą. Galima daryti išvadą, kad besimokantiesiems turėtų būti suteikta daugiau laisvės kuriant savo mokymosi stilių, pasirenkant medžiagą, kurią jie nori naudoti, apibrėžiant tikslus, kurių jie nori pasiekti bei prisiimant atsakomybę už savo mokymąsi. Tyrimas patvirtino, jog Moodle yra įkvepianti virtuali aplinka, padedanti studentams imtis atsakomybės už savo mokymosi rezultatus, mokanti atsakingumo, savarankiškumo, galimybių kurti savo strategijas bei dirbti savo tempu. [Iš leidinio]

ENThe study evaluates the potentially relative effectiveness of Moodle as one of the virtual learning environments applied to develop English language skills, foster metacognitive awareness and promote learner autonomy in university settings. The respondents from Mykolas Romeris University and Lithuanian University of Educational Sciences were asked to express their attitude towards Moodle learning environment and assess their views on the improvement of language skills as well as fostering their metacognitive awareness and sense of autonomy in English language learning. The object of the research was students’ evaluation of Moodle as an online English language learning environment. The research revealed that students find Moodle platform motivating in the improvement of their language learning skills. It was also established that using Moodle platform helps to develop metacognitive awareness and fosters learner autonomy. [From the publication]

DOI:
10.15823/p.2017.47
ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Related Publications:
Facebook as a tool in university English language education / Jolita Šliogerienė, Dalia Gulbinskienė, Marjan Masoodi. Acta paedagogica Vilnensia. 2016, t. 36, p. 34-41.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/68631
Updated:
2022-02-21 09:54:10
Metrics:
Views: 12    Downloads: 2
Export: