LTŠiame straipsnyje analizuojamas paplitęs XXI amžiuje mišrusis mokymasis, kuris leidžia derinti internetinį bei klasikinį mokymą (-si) auditorijoje. Straipsnyje aprašomas tyrimas analizuoja studentų požiūrį į internetinių užduočių integravimą į anglų kalbos mokymo seminarus auditorijoje. Tyrimui parengtas specialus klausimynas pagal mokslinių anketų sudarymo metodiką, smulkiai aprašytą literatūroje (Dornyei, 2010). Tyrime dalyvavę respondentai yra trijų skirtingų specialybių universiteto studentai, kurie mokosi specialybės anglų kalbos. Darbe pateikiami respondentų teigiamų ir neigiamų atsakymų dažniai, kurie analizuojami taikant statistinius metodus. Reikia pažymėti, kad ne visi studentai pozityviai vertina e-mokymą (-si). Tokiam respondentų požiūriui įtaką gali daryti asmeniniai polinkiai ir pomėgiai. Statistinis tyrimo duomenų apdorojimas, panaudojant socialinių mokslų statistinės analizės ir duomenų apdorojimo programinę įrangą (SPSS), leidžia nustatyti rezultatų patikimumą. Cronbach Alpha koeficientų reikšmės lygūs 0,985 teigiamų atsakų atveju ir lygūs 0,784 neigiamų atsakų atveju. Tai rodo, kad gauti duomenys yra patikimi. Pearson-o koreliacijos koeficientų skaičiavimai parodė, kad egzistuoja tiesioginiai ryšiai tarp skirtingų specializacijų studentų atsakų, ir jų tikimybės sudaro 95% arba 99% esant reikšmingumo koeficientų vertėms 0,05 arba 0,01. Tokie rezultatai yra priimtini atliekant tyrimus socialinių mokslų srityje, nes sutinkamai su statistikos dėsniais aiškiai demonstruoja, kad, nepaisant esamų palyginti nedidelių imčių dydžių, rezultatus galima taikyti esant didelės imties dydžiui. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mišrusis mokymas; Profesinė anglų kalba; Profesinė anglų kalba, mišrusis mokymas, tradicinis auditorinis mokymas; Tradicinis auditorinis mokymas; Blended learning; English for Specific Purposes; English for Specific Purposes, blended learning, face-to-face learning versus online learning; Face-to-face learning versus online; Learning.
ENThough online language learning resources are easily available and getting more popular, the current generation of language teachers still base their lessons on coursebook packages. Recent linguistic publications prove that ICT is making great influence on teaching/learning languages in the 21st century. The concept of "e-learning" is ambivalent. It is often used to describe the "distant learning", i.e. a way of learning without regular contact with a teacher in the classroom. Another meaning is a part of the practice known as “blended learning”, defined as the integrated combination of traditional face-to-face learning with online activities. This article focuses on the use of "blended learning" of English at university level. The study examines students’ attitudes to integrating online activities into the traditional English language classroom. The respondents are students of two universities and of two different specializations who study English for their future profession. The frequencies of positive and negative responses to a specially designed survey are analyzed. Not all the students found e-learning enjoyable in spite of its advantages, which might be due to their individual likes and dislikes. Statistical treatment of the students’ responses by a means of Software Package for Social Sciences (SPSS) includes the computations of correlation coefficients, which indicate the strength of relationships and their statistical significance. [From the publication]