LTLietuvai įsitvirtinant Vakarų erdvėje, švietimo sistemos kaita tampa vienu svarbiausių valstybinio gyvenimo prioritetų. Siekiama užtikrinti europinius standartus bei šiuolaikinės visuomenės poreikius atitinkančią ugdymo kokybę. Sėkmingas viso to įgyvendinimas iš švietimo institucijų vadovų pirmiausia reikalauja naujų vadybinių žinių, susijusių su švietimo tinklo decentralizacija, konkurencija, rinkos švietimo atsiradimu. Mokyklos vadovo vadybinės veiklos profesionalumas ir veiksmingumas imtas vertinti ne tik pagal tai, kaip mokykloje įgyvendinami ugdymo tikslai, bet ir pagal tai, kaip jis geba komunikuoti. Straipsnyje siekiama išanalizuoti mokyklos vadovų komunikavimo ypatumus. Atliekant tyrimą siekta išsiaiškinti komunikacijos principus, mokyklos vadovų dalykinio bendravimo aspektus, ištirti mokyklos vadovų, mokytojų ir mokinių požiūrį į vadovų komunikavimą. Vadovo užduotis – ne tik inicijuoti problemas ir raštijų sprendimus, bet ir visus įtikinti priimamo sprendimo efektyvumu. Mokyklos vadovų komunikavimo tyrimas parodė, jog sprendimus mokyklų vadovai priima labai įvairiai Mokyklos vadovo sėkmė, vadovavimo kokybė priklauso nuo jo komunikavimo įgūdžių: gebėjimo viešai kalbėti, inicijuoti problemas, rasti tinkamus sprendimo būdus, nuo gebėjimo valdyti konfliktą. Tik išmintingi ir komunikabilūs vadovai gali tinkamai pritaikyti savo vadovavimo gebėjimus taip, kad jų mokykla sėkmingai funkcionuotų, o mokytojai ir mokiniai jaustųsi saugūs ir nusiteikę bendrai veiklai.Reikšminiai žodžiai: Komunikacija; Mokykla; Mokyklos vadovai; Mokyklos vadovai, komunikacija, komunikacijos tipai, komunikacija organizacijoje; Mokyklos vadovų komunikavimas; Communication; Communication between school leaders; School; School heads; School leaders, communication, types of communication, communication in organization.