LTEuropos integracijos periodu Lietuvos rinka susiduria su auganCia konkurencija, o tokiomis sąlygomis reklama tampa vienu efektyviausių būdų išgyventi konkurencinėje kovoje. Rėkiamos planavimas ir efektyvumo didinimas yra aktuali problema ir pagrindinis reklamos specialistų uždavinys. Tyrimo objektas - reklamos kampanijos planavimo procesas. Straipsnio tikslas - ištirti reklamos kampanijos planavimo procesą ir efektyvumo didinimo būdus. Straipsnyje pateikiama teorinė reklamos kampanijos modelių analizė bei siūlomas naujas reklamos kampanijos modelis. Žiniasklaidos planavimas analizuojamas kaip būdas padidinti reklamos efektyvumą. Kaip Žiniasklaidos planavimo metodų teorinės analizės rezultatas pateikiamas detalus žiniasklaidos priemonių planas.
ENIn the process of European Union integration Lithuanian market is confronting increasing competition, thus the importance of advertising is growing. Advertising planning and effectiveness improvement is becoming the main problem and goal of advertising specialists. The main analysis object of this article is advertising planning process. Goal of the article is to study advertising planning procedure and ways of efticiency improvement. The analysis of traditional advertising campaigns is carried out in this work and a new model of advertising campaign is proposed. Media planning is analysed as a way of creating more effective advertising plan. Theory analysis of media planning methods is carried out and detailed media plan is proposed.