LTStraipsnyje analizuojama darbo vietos etika, kaip esminė įmonių veiklos tobulinimo sąlyga bei vienas iš socialiai atsakingos verslo plėtros veiksnių, kartu - ekonomikos humanizavimo galimybių. Socialinės/etinės priemonės reikalingos įdiegti, kad organizacijos nepakliūtų į spąstus, kai pačios nepaiso naujų iššūkių. Siekiant įmonės ilgaamžiškumo ir klestėjimo būtina gerinti darbininkų darbo vietų kokybę. Darbo vietos kokybės gerinimui (humanizavimui) reikia naudoti etikos priemones, kurios reikalingos siekiant išsilaikyti pasaulyje įsivyraujančioje socialinėje rinkos ekonomikoje. Partneriškumas ir lygiateisis bendravimas su darbuotojais yra vieni ii pagrindinių veiksnių humanizuojant darbo santykius. Tai įmonei suteikia ekonominės motyvacijos, socialinio saugumo. Ekonomikos humanizavimas yra labai svarbus veiksnys tiek valstybės, tiek regiono, tiek įmonės konkurencingumui gerinti. Socialinės įmonių atsakomybės diegimas gerinant darbo vietas yra ypač aktualus Lietuvai. Dėmesys darbo vietai bei darbuotojų veiklos optimizavimas yra tiesiausias kelias į įmonės sėkmę.
ENThe paper analyses workplace ethics as one of essential factor of company's performance improvement. It is also regarded as the important condition to improve employees' state and business environment in the process of economy humanization. It is argued that social/ethical means should be implemented so that an organization would not be trapped when overlooking the new challenges in the extended EU market. To achieve longevity and sustainable development a company has to improve its employees workplace conditions. It is claimed that ethics means should be used to humanize workplace. They are needed to compete in the economics of social market which becomes dominant in the world. Partnership and communication with employees as equals are among the main factors for the humanization of employment relations and corporate social responsibility improvement. They provide economic motivation and social security to a company. Economics humanization is a very important factor of enhancing the competitiveness of a state, a region, a company.