Elektroninė rinkodara plėtojant tarptautinio turizmo paslaugas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Elektroninė rinkodara plėtojant tarptautinio turizmo paslaugas
Alternative Title:
Electronic marketing for the development of international tourism
In the Journal:
Verslas: teorija ir praktika [BTP] [Business: theory and practice]. 2014, t. 15, Nr. 2, p. 191-197
Keywords:
LT
Internetas / Internet; Rinka. Rinkodara / Market. Marketing; Turizmas / Tourism.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje aktualizuojama elektroninės rinkodaros sąvoka, aptariami elektroninės rinkodaros elementai. Elektroninė rinkodara suteikia daugiau dialogo ir individualizacijos galimybių. Turizmo paslaugas plėtojančioms įmonėms tai reiškia santykių pradžią ir bendravimą su dar didesnėmis vartotojų grupėmis. Šio straipsnio tikslas – identifikuoti elektroninės rinkodaros elementus Lietuvos turizmo įmonių veikloje. Tikslui pasiekti iškelti šie uždaviniai: pateikti teorinius elektroninės rinkodaros sampratos aspektus; aktualizuoti elektroninės rinkodaros elementus; identifikuoti elektroninės rinkodaros elementus Lietuvos turizmo įmonėse. Straipsnyje remtasi mokslinės literatūros analize, taikyti teoriniai ir empiriniai tyrimo metodai turizmo paslaugomis grindžiamų įmonių kontekste. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Elektroninė rinkodara; Elektroninės rinkodaros elementai; Internetas; Turizmas; E-marketing; E-marketing elements; Internet; Tourism; ETourism; E-marketing model.

ENThe article deals with the concept of e-marketing and discusses its elements. E-marketing allows for a constructive dialogue and individualisation options. Tourism services are developing businesses, which means the beginning of the relationship and communication with even larger consumer groups. This article is aimed at identifying the elements of e-marketing in Lithuanian tourism activities. The performed tasks include providing the e-marketing concepts of theoretical aspects, actualizing e-marketing elements, e-marketing and identifying the elements of Lithuanian tourism enterprises. The paper has applied for scientific literature and employed theoretical and empirical research methods of tourism services based on the context of the enterprise. [From the publication]

DOI:
10.3846/btp.2014.19
ISSN:
1648-0627; 1822-4202
Related Publications:
  • Elektroninių rinkodaros priemonių naudojimas Lietuvoje / Jelena Ziborova, Rimantas Stašys. Vadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai 2009, Nr. 3 (18), p. 82-88.
  • Internet marketing tools / Urtė Sturienė. 14th prof. Vladas Gronskas International scientific conference / editors: Ingrida Šarkiūnaitė, Skaistė Jurėnė. Vilnius: Vilnius University Press, 2020. P. 67-74.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/57502
Updated:
2018-12-17 13:51:57
Metrics:
Views: 45    Downloads: 17
Export: