Employer brand development measuring organizational attractiveness in higher education institutions : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Employer brand development measuring organizational attractiveness in higher education institutions: disertacija
Publication Data:
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekos leidybos skyrius, 2014.
Pages:
261 p
Notes:
Disert. rengta 2010-2014 m.m. Vytauto Didžiojo universitete, Ekonomikos ir vadybos fakultete, Vadybos katedroje. Dr. disert. (social. m.) – Vytauto Didžiojo universitetas, 2014. Bibliografija.
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Darbdavio ženklo formavimas vertinant organizacinį patrauklumą aukštojo mokslo institucijose. 2014. 50 p
Summary / Abstract:

LTŠi disertacija siūlo metodologinį pagrindimą empirinėms darbdavio ženklodaros aukštajame moksle studijoms, taikant kompleksišką požiūrį į darbdavio ženklo formavimą. Disertacijoje sukurta Organizacinio patrauklumo vertinimo skalė (OPVS) ir atliktas nacionalinis organizacijos, kaip darbdavio, patrauklumo tyrimas 19 Lietuvos aukštųjų mokyklų (N = 1105) leido: identifikuoti vyraujantį darbo santykių modelį aukštojo mokslo institucijose (AMI); išgryninti unikalias AMI darbinės jausenos charakteristikas, sudarančias jų organizacinio patrauklumo kompleksą; atskleisti darbuotojų lūkesčius konkrečios AMI atžvilgiu; diagnozuoti nesąmoningai kuriamo darbdavio ženklo įvaizdį; nustatyti neatitikimus tarp suvoktos esamos ir suvoktos laukiamos darbinės jausenos, įvertinant darbinės jausenos kokybę ir tobulintinas sritis; nustatyti darbuotojų darbinių jausenų segmentus; nustatyti AMI organizacinio patrauklumo tipus; remiantis darbinės jausenos vertinimu prognozuoti emocinį darbuotojų įsitraukimą; įvertinti kartų lūkesčius ir taikyti rinkos segmentavimo požiūrį kartų kontekste darbdavio ženklodaroje. Gautų empirinių tyrimo rezultatų sintezės pagrindu disertacijoje sukurta tipologinė darbdavio ženklo formavimo sistema naudojant parengtą OPVS metodiką, kuri įgalina organizacijas atskleisti ir strategiškai valdyti darbdavio ženklą, didinti organizacinį patrauklumą ir išskirtinumą bei sėkmingiau konkuruoti darbo rinkoje.Reikšminiai žodžiai: Darbdavio ženklodara; Organizacinis patrauklumas; Aukštasis mokslas; Employer branding; Organizational attractiveness; Higher education.

ENDissertation offers a methodological contribution to empirical studies on employer branding in higher education, exploring a framework for employer brand development. The Organizational Attractiveness Extraction Scale (OAES) was developed and a national study of organizational attractiveness as an employer in 19 Lithuanian higher education institutions (N = 1105) was carried out allowing: to identify the prevailing model of human resource management systems in HEIs; to extract unique employment experience attributes, or an organizational attractiveness mix; to unfold employee expectations of benefits provided by work at a particular HEI; to diagnose the health of HEI’s unintentional employer brand; to discover the gaps of factual and desirable employment experience, indicating the perceived employment experience quality and possible areas for improvement; to differentiate types of attitudinal employee segments; to determine the type of institution’s employment-based identity; to predict affective commitment based on employment experience inputs; to gain generational competence to apply market segmentation approach to employer branding. Based on the synthesis of empirical results, an analytical and typological framework for employer brand development was designed employing OAES methodology, enabling the organizations to strategically build their employer brands, facilitate organizational attractiveness and to differentiate from their competitors in the labor market.

ISBN:
9786094670695
Related Publications:
Organizacinio patrauklumo ir darbuotojų gerovės sąsajos / Tomas Vitkauskas. Lietuvos aukštųjų mokyklų vadybos ir ekonomikos jaunųjų mokslininkų konferencijų darbai. 2022, 25, p. 416-421.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/57056
Updated:
2022-01-18 17:52:16
Metrics:
Views: 33    Downloads: 11
Export: