Muziejų komunikacija su tikslinėmis auditorijomis

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Muziejų komunikacija su tikslinėmis auditorijomis
In the Book:
Modernaus muziejaus veiklos gairės. Vilnius: Vilniaus universitetas, 2013. P. 142-154. (Muziejininkystės studijos ; t. 2)
Summary / Abstract:

LTŠiandienėje visuomenėje, kurioje informacijos srautai yra milžiniški, organizacijos, siekiančios būti pastebėtos, turi ieškoti įvairių kartais ir netradicinių būdų pranešti apie savo veiklą ir pasiekti norimas auditorijas. Kaip teigia Capriotti (2009), tradiciškai pagrindinė muziejų misija yra objektų saugojimas, konservavimas, tyrimai ir eksponavimas, ir ši veikla dažnai yra įdomi tik tam tikroms žmonių grupėms, dažniausiai - pedagogams. Paprastai muziejai yra labai uždaros organizacijos, todėl retas muziejus suvokia ryšių su visuomene poreikį ir galimą naudą. Būtent dėl nepakankamos komunikacijos su tikslinėmis auditorijomis muziejai vis dar yra suvokiami ir vertinami kaip kultūros paveldo saugojimo institucijos. Efektyvi komunikacija su suinteresuotaisiais galėtų gelbėti muziejams siekiant užmegzti ryšius su auditorijomis, o sudarius ilgalaikius komunikacinius planus ir juos įgyvendinant - užsitikrinti auditorijų dėmesį ir suinteresuotumą muziejaus veikla, gal net įsitraukimą į ją. [Iš Įvado]

ISBN:
9786094592737
Related Publications:
Muziejaus komunikacija su skirtingų kartų lankytojais. Modernaus muziejaus veiklos gairės. Vilnius: Akademinė leidyba, 2020. P. 54-67.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/56960
Updated:
2020-04-23 16:17:49
Metrics:
Views: 136
Export: