LT1960-aisiais rašytojo I.Mero veikla Lietuvos kino studijoje buvo sėkminga – iš penkių sukurtų scenarijų keturi tapo filmais. Rašytojo scenarijai turi daug jo romanams būdingų savybių: atviros struktūros, epizodų montavimas, laiko paralelės, retoriniai klausimai. Pasakojimo linija yra aiški, bet vyksmo energiją nustelbia gyvenimo tėkmės scenarijus, ypač filme „Birželis – vasaros pradžia“. Taip pat I. Mero filmų scenarijuose pasižymi skirtingų menų raiškos formomis. Filmuose „Kai aš mažas buvau“ ir „Maža išpažintis“ yra daug praeities intarpų. Apskritai I. Mero scenarijai yra protestas prieš dogmatiškumą, tačiau sulaužytų gyvenimų skaičius, atrodo, nėra vienintelis scenarijaus tikslas. Rašytojo scenarijų implikacijos sustiprina supratimą apie žmogiškumą totalitarinėje visuomenėje ir okupuotos lietuvių tautos padėtį.
ENThe 1960s in the writer's Icchokas Meras career was marked with success in Lithuanian film industry - he wrote five screenplays, four of which were filmed. Meras's screenplays have a number of features characteristic of his novels, such as open structures, montage of episodes, parallels of time, and rhetorical questioning. The line of the narrative is clear, but the vigour of action is overshadowed by the 'scenario of the flow of life', particularly in The Summer Starts in June. Also, various expressive forms of different arts are included into the stories of Meras's films. Films When 1 Was Young and The Little Confession are constructed in the flashback style. Generally, Meras's scripts manifest a protest against conformity, but an account of the broken lives seems to be not the only goal of this protest. Implications of Meras's screenplays enhance the understanding of human concerns in the totalitarian society and of the situation of the occupied Lithuanian nation.