LTDviejų muzikinių pasaulių - akustinio ir elektroninio - kontaktas sudaro sąlygas kelti naujus klausimus apie garso ir vaizdo santykį. Šioje situacijoje akusmatiškumas tampa pagrindiniu atspirties tašku. Ypač kai atmetame visus žanrinius akusmatiškumo saitus. Sis tekstas yra kuklus bandymas naujai identifikuoti akusmatiškumo sudedamąsias dalis ir jų modus operandi šiuolaikinėje muzikoje. Pirmosios dvi matavimo kryptys apibūdina garso vizualumąir jo vidinį judėjimą. Pastaroji suteikia pagrindą kelti hipotezę, kad akusmatiškumas yra glaudžiai susijęs su nejaukos sąvoka.
ENThe relation of sound and image renders more new questions when facing the contact of two musical worlds: acoustic and electronic. A notion of acousmaticity arises as a key factor in this field. Especially when we talk about acousmaticity separated from any bonds with the specific musical genre. This article is a modest endeavour to newly identify main elements of acousmaticity and their modus operandi in contemporary music. First two dimensions describe visuality of sound and its internal movement. The later gives basis to hypothesis that acousmaticity is closely related to the notion of uncanny.