Virtualių paslaugų paklausos analizė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Virtualių paslaugų paklausos analizė
Alternative Title:
Analysis of demand for virtual services
In the Journal:
Jaunųjų mokslininkų darbai. 2006, Nr. 2 (9), p. 110-115
Summary / Abstract:

LTInternetinių paslaugų plėtros klausimai yra nepakankamai ištyrinėti dėl rinkos naujumo bei spartaus jos vystymosi. Nors dar nėra konkrečios, išbaigtos virtualios veiklos vystymo teorijos, tačiau šią veiklą vykdančių bei ja besidominčių įmonių skaičius sparčiai didėja. Šis augimas ir domėjimasis nauja rinka bei naujų paslaugų vystymo galimybe sietinas su įmonės konkurencinių pranašumų spartinimu ir strateginių bei taktinių sprendimų įgyvendinimu. Straipsnio tikslas - ištirti Lietuvoje bei užsienyje teikiamų virtualių paslaugų (serverių nuomos) paklausą ir tų paslaugų kokybės lygį. Virtualioje rinkoje, kovojant už savo pozicijas, tenka susidurti su daugybe jai būdingų konkurencinių problemų. Abiems pusėms naudingų santykių sukūrimas ir palaikymas - kiekvienos įmonės prioritetinis tikslas, nes virtualioje rinkoje vartotojas dažniausiai yra kontakto su įmone iniciatorius. Įmonės, pradedančios vykdyti veiklą internetinėje terpėje, dažniausiai susiduria su tokiomis problemomis: virtualios rinkos naudojimo savo veiklai neapibrėžimas; kompetentingų specialistų trūkumas; nepakankamas internetinės rinkos galimybių išnaudojimas, techninės problemos. Serverių nuomos paslaugos teikėją vartotojas renkasi atsižvelgdamas į paslaugos kokybę, kurią apsprendžia teikėjų naudojama įranga bei tarnybinės stoties lokalizavimas, įmonės žinomumas, bei patikimumas, palankūs paslaugų įkainiai. Virtualių paslaugų vartotojai prioritetą teikia Lietuvos serverių nuomos paslaugų teikėjams dėl geresnės paslaugų kokybės ir didesnio patikimumo. Pagrindinis serverių nuomos vartotojų poreikis - optimalus kokybiškos paslaugos paketo turinio ir kainos santykis.

ENAs new information technology is being developed new generations of information products have become popular. For that reason researches on service competitiveness have become more important nowadays. The aim of the paper is to carry out analysis on consumers' expectations and needs of virtual services in Lithuania and foreign countries. Presented research results could be used for the formation of a competitive strategy of virtual services in order to increase a company's competitive ability. [From the publication]

ISSN:
1648-8776
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/5240
Updated:
2018-12-17 11:47:23
Metrics:
Views: 17    Downloads: 5
Export: