Prospects of internet-based service provision in the Lithuanian market : an empirical study of "Bite-online"

RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaAnglų kalba / English
AntraštėProspects of internet-based service provision in the Lithuanian market : an empirical study of "Bite-online"
Autoriai
LeidinyjeLatvijas Universitātes raksti . 2006, sēj. 706, p. 54-80
Reikšminiai žodžiai
EN
Santrauka / Anotacija

LTInternetu teikiamos paslaugos plečiasi visoje Europoje ir e-revoliucija neaplenkia ir Lietuvos kompanijų. Straipsnyje analizuojama, ar Lietuvos kompanijoms naudinga plačiai teikti tokias paslaugas. Jame stengiamasi plačiau nušviesti paslaugų teikimą internetu tiek teoriniu, tiek empiriniu požiūriu. Straipsnio objektas yra "Bitė-Online" elektroninės paslaugos ir jų perspektyva. Kadangi kainų lygis nebėra pagrindinis veiksnys konkurencinėje kovoje, Lietuvos mobilių komunikacijų rinkos dalyviai pradėjo ieškoti galimybių sukurti savo vartotojams papildomą vertę. Nors internetas Lietuvoje tampa vis populiaresnis, ir valstybinės institucijos pripažįsta ir remia šią tendenciją, vengimas pirkti prekes ir paslaugas internetu gali tapti rimta kliūtimi vystant elektronines paslaugas Lietuvoje. Elektroninės paslaugos tikrai plečiasi daugelyje sričių, nors vyraujanti elektroninė paslauga yra elektroninė bankininkystė. Mobilių komunikacijų sritis taip pat nelieka nuošalyje nuo šio proceso. "Bitė-Online" paslaugos analizė atskleidžia neabejotiną tolimesnės plėtros potencialą, kurį lemia nuolat didėjantis interneto vartotojų skaičius ir jų noras pasinaudoti tokio tipo paslaugomis. "Bitė-Online" paslauga yra naujovė Lietuvos rinkoje. Paslaugos originalumas, santykinai žema kaina, lengva naudoti navigacija ir paprasta apmokėjimo procedūra padaro "Bitė-Online" dar patrauklesne. Pajamos, gaunamos iš vieno abonento, krenta, todėl "Bitė GSM" žengtas žingsnis siekiant sukurti papildomą vertę panaudojant internetą suteikia stiprų konkurencinį pranašumą. Vis dėlto, rinkos galimybė bus išnaudota pilnai tik kreipiant tinkamą dėmesį į kokybę.

ENThe Internet-based service provision expands all over Europe and e-revolution does not bypass Lithuanian companies as well. This paper attempts to unfold whether it is expedient or not for Lithuanian companies to provide such services on an extensive range. The objective of this paper is to analyze e-services and perspectives of a particular electronic service - namely "Bite-Online". Theoretical and practical underpinning pertinent to this issue has been resolved by analyzing electronic service provision in general as well as internet research services in particular. An opinion of potential clients and a forecast on further popularity contribute to putting more weight on findings achieved in this paper. The research findings undoubtedly disclose the potential for further expansion of "Bite-Online" service due to the ever-increasing number of internet users as well as due to their willingness to benefit from such types of services. On the other hand, mobile operators are undeniably apt to create more value for their customers and reduce customer service costs. [From the publication]

ISSN1407-2157
Mokslo sritisVadyba / Management
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/5170
Atnaujinta2013-04-28 16:12:12
Metrika Peržiūros: 4