LTPrekyba kitomis tarptautinėmis verslo paslaugomis auga jau keletą metų. Straipsnio tikslas yra atskleisti Lietuvos tarptautinės verslo paslaugų pramonės pokyčius. Lietuvos kitų verslo paslaugų eksportas analizuojamu laikotarpiu augo lėčiau palyginus su ES27 vidurkiu. Lietuvos eksportas augo tik pradedant 2007 m. (bendra tendencija vis dar yra neigiama). Tai galima paaiškinti tuo, kad Lietuvos paslaugų eksporto struktūroje dominuoja kitos paslaugos (transporto ir turizmo). Faktas, kad kitų verslo paslaugų importas į Lietuvą didėjo labiau, negu į Europos Sąjungą (ES), patvirtina, kad šios paslaugos vis dar nėra Lietuvos paslaugų teikėjų stiprioji pusė. Kitų verslo paslaugų importui ir eksportui į/iš ES augant vienodai, Lietuvoje paslaugų importas auga greičiau, nei ES27, bet eksporto pokytis analizuojamu laikotarpiu yra neigiamas. Tiesioginių užsienio investicijų (TUI) transformacijos paslaugų sektoriuje rodo, kad Lietuvos paslaugų sektorius gerėja greičiau, negu ES. Tai reiškia, kad Lietuvos paslaugų sektorius yra patrauklus užsienio investuotojams. Lietuvos paslaugų teikėjai taip pat žengia žingsnius užsienio rinkose. Vertinant Lietuvos patrauklumą užsienio investuotojams, reikia pabrėžti, kad finansinis patrauklumas, žmonių ir jų gebėjimų prieinamumas, verslo aplinka yra vertinami geriau, tai patvirtina Lietuvos reitingas užsienio paslaugų teikėjų sąraše. Lietuvos verslo aplinka, palyginus su ES27, yra pakankamai palanki, tačiau vis dar yra pavyzdžių, kai Lietuvos verslo paslaugų kompanijos steigiamos užsienyje norint sumažinti mokesčius.
ENInternational trade in services is a rather scarcely analysed phenomenon because of the nature of the services. They are seldom exported because of the impossibility to transport, the necessary contact guarantee between provider and consumer, and other services characteristics, too. The international business services usually make the small part of all services export, especially from the less developed, developing and transforming countries. The developed economies are exclusively identified as the business services, such as accounting, management consultations, architectural and technical, trade-related services’ exporters and providers. Lithuania is known in the market of the EU as the transport, sometimes as the tourism, but not as the business services provider. There are a few of factors, which enable to develop the Lithuanian business services sector successfully enough: developing the economy, the growth of the competition and the enlarged interest of foreign investors.