Lietuvos telekomunikacijų verslo vertinimo sistema

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lietuvos telekomunikacijų verslo vertinimo sistema
Publication Data:
Vilnius, 2006.
Pages:
156 lap
Notes:
Dr. disert. (socialiniai m.) - Vilniaus universitetas, 2006.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: System of the evaluation of Lithuanian telecommunications business Vilnius : [Vilnius University], 2006 39 p
Summary / Abstract:

LTTikslu visapusiškai įvertinti Lietuvos telekomunikacijų verslo būklę bei pokyčius yra reikalinga vertinimo sistema pagal, kurią ne tik galima būtų įvertinti, bet ir palyginti Lietuvos verslo rodiklius su kitų šalių telekomunikacijų verslo pagrindiniais rodikliais. Palyginamoji telekomunikacijų verslo analizė suteikia daug informacijos apie tendencijas skirtingose šalyse bei leidžia prognozuoti verslo galimybės konkuruoti Europos Sąjungos rinkoje. Disertacijoje rekomenduojama telekomunikacijų verslo vertinimo sistema, pagal kurią kiekvienos šalies telekomunikacijų verslas turėtų būti vertinamas šiais etapais: 1. Analizuojama telekomunikacijų verslo aplinka, pagrindinį dėmesį skiriant bendroms verslo tendencijoms bei reguliavimo klausimams. 2. Atliekama telekomunikacijų verslo analizė pagal paslaugų grupes (segmentus). Verslas yra padalinamas į fiksuoto, mobilaus ryšio, duomenų perdavimo, interneto bei kabelinės televizijos paslaugų grupes. 3. Analizuojamos rinkodaros strategijos. 4. Nagrinėjamos investicijos į telekomunikacijų verslą. 5. Atliekama įmonių kainodaros strategijos analizė. 6. Lyginama įmonių finansinė atskaitomybė. 7. Atliekama telekomunikacijų verslo įmonių finansinės būklės palyginamoji analizė. Paskutiniame etape būtina tinkamai įvertinti visą gautą informaciją ir priimti sprendimus dėl telekomunikacijų verslo tendencijų, plėtros galimybių, verslo patrauklumo ir konkurencingumo.

ENIn order to fully evaluate the status and changes of the Lithuanian telecommunication business it is necessary to have an evaluation system not only for performing evaluations but also for comparing Lithuanian key business indicators with those of foreign telecommunication business. A comparative analysis of telecommunications business provides more information about trends in different countries and enables forecasting about business possibilities for competing in the European Union market. The dissertation recommends a system of telecommunication business evaluation pursuant to which telecommunication business of each country should be evaluated in the following stages: 1. Analysis of telecommunication business environment with the focus on general business trends and regulatory issues. 2. Analysis of telecommunication business by service groups (segments). Business is divided into fixed-line, mobile connection, data transmission, internet and cable television service groups. 3. Analysis of marketing strategies. 4. Analysis of investments into telecommunication business. 5. Analysis of price formation strategies of companies. 6. Comparison of financial statements of companies. 7. Comparative analysis of financial status of telecommunication companies. The last stage requires proper evaluation of all the information obtained and making of decisions regarding telecommunication business trends, development opportunities, business attractiveness and competitiveness.

Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/4810
Updated:
2022-02-07 20:09:28
Metrics:
Views: 28
Export: