LTNagrinėjamas efektyvios kelio paieškos viešojo susisiekimo tinkle uždavinys. Atsižvelgus į kelio paieškos būdams keliamus du pagrindinius reikalavimus - kiek įmanoma trumpesnį skaičiavimo laiką sprendžiant trumpiausio kelio problemą bei kiek įmanoma realesnį keleivio elgsenos modeliavimą pasirenkant kelią - siūlomas naujas šio uždavinio sprendimo būdas - realaus viešojo susisiekimo tinklo modelio pagrindu dirbantis linijos sekos metodas. Išanalizavus keleivio elgsenos pasirenkant kelią modeliavimo ypatybes, apibrėžta pasipriešinimo funkcija, apimanti kelio pasirinkimui aktualius veiksnius: kelionės laiką, važiavimo kainą ir persėdimų skaičių. Siūlomos algoritminės uždavinio sprendimo priemonės efektyvumui palyginti bei praktiniam tinkamumui patikrinti buvo atlikti Kauno miesto viešojo susisiekimo tinklo dalies modelio skaičiavimai. Įvertinant skaičiavimų trukmės bei užimamos atminties dydžius, metodas gali būti integruojamas į susisiekimo procesų prognozavimo modelius.
ENThe problem of searching the route in the network of public communication is being investigated in the article. A new line sequence method working on the base of a real network model is created for route research in transport communication network and the problem solution. Having analysed a modelling peculiarity of passenger behaviour choosing the route, the route evaluation and comparison of the resistance function, including the factors for the route choice are defined: traveling time, cost and comfort (number of changes). On the base of the mathematic calculation results of public transport communication a part model was determined. It offered the method of the work that can be used for the solution of the examined problem and integrated into the prognosis models of communication processes.