Kūdikių motorinės raidos kaita taikant korekcinį ugdymą

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėKūdikių motorinės raidos kaita taikant korekcinį ugdymą
Kita antraštėChanges in babies' motor development under corrective training
AutoriaiMockevičienė, Daiva
LeidinyjeLietuvių katalikų mokslo akademijos suvažiavimo darbai . 2005, t. 19, kn. 2, p. 885-896
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTMotorinė raida; Kūdikiai; Specialusis ugdymas; Korekcija
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje pateikto tiriamojo darbo tikslas – nustatyti korekcinio ugdymo poveikį kūdikių sutrikusios judesių raidos pokyčiams, priklausomai nuo korekcinio ugdymo pradžios. Kūdikių motoriniai raidai įvertinti buvo taikoma Miuncheno funkcinės raidos diagnostika. Tyrime dalyvavo Šiaulių miesto vaikų ligų klinikų konsultacinės poliklinikos ankstyvąją reabilitacijos tarnybą lankę 120 kūdikių. Pirminis įvertinimas buvo atliktas skirtingų kūdikystės periodų grupėse.

ENThe aim of the research work presented in this thesis is to establish the effect of corrective training upon the developmental changes in babies with movement disorders depending on the start of the corrective training. The Munich diagnostics of functional development were applied to assess the motor development of the babies. Some 120 babies who visited the early rehabilitation service of the Šiauliai city children’s clinic participated in the research. The results of the research showed that most of the babies in the first group were diagnosed with muscular tension retardation, while babies in the second group with both natural movement development and muscular tension retardation. The retarded complex movements of infants in both groups rapidly recovered in the first three months of corrective training. Based on the analysis of the information from scientific sources on the impact results of neurodynamic therapy upon babies’ motor development in different age periods before one year and our own results, we can say that the core factor predetermining the success of early intervention in the age of the baby at the beginning of the corrective training. The earlier the complex correction is started, the better results are achieved in psychomotoric development. [From the publication]

ISSN1392-0499
Mokslo sritisEdukologija / Education
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/4269
Atnaujinta2018-12-17 11:38:39
Metrika Peržiūros: 4    Atsisiuntimai: 2