Virtualios aplinkos priemonių panaudos studijoms lyginamoji analizė

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Virtualios aplinkos priemonių panaudos studijoms lyginamoji analizė
Alternative Title:
Comparative analysis of using of virtual environmental tools for studies
In the Journal:
Studijos šiuolaikinėje visuomenėje. 2012, Nr. 3(1), p. 119-128
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojama virtuali mokymo(si) aplinka MOODLE. Apžvelgtos VMA naudojamų įrankių funkcinės galimybės. Pagal įrankių standartizavimo kriterijus išskirti standartiniai aplinkos įrankiai, kurių pakanka e. studijų kurso rengimui. Surinkti vartotojų aktyvumo įrašai apie e. studijų kursuose naudotus įrankius 2010 ir 2011 metais. Gauta informacija suskirstyta į klasterius pagal metus, po to pagal įrankių panaudos dažnius. Klasterių lyginamoji analizė parodė, kad studentų aktyvumas VMA per 2011 metus išaugo 50,94 proc. Kontrolinis – dažniausiai naudojamas įrankis (jo panauda išaugo 21,95 proc.). Populiariausias aktyvinimo įrankis – forumas. Studentų aktyvumas 2010 m. ir 2011 m. koreliuoja, ir jis aktyviausias rugsėjo, spalio ir lapkričio mėnesiais bei sesijos pradžioje. Nuo 8 val. iki 20 val. intensyviausiai naudojami apklausos, forumo, kurso dalyvių peržiūros, kurso ir medžiagos peržiūros bei užduočių įrankiai. Didėjo VMA dienoraščio panauda. Studijavimo naktį įpročių lyginamoji analizė rodo, kad studentų aktyvumas VMA tolygiai mažėja iki 5 val. ryto, o dažniausiai naudojamas įrankis – kurso peržiūra. Dėstytojų dažniausiai naudojamų įrankių poaibis koreliuoja su studentų dažniausiai naudojamų įrankių poaibiu. Dėstytojai dažniausiai naudoja kurso peržiūros ir redagavimo įrankį. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: E. studijos; Estudijos; Lyginamoji analizė; MOODLE; Nuotolinis mokymas; Studijų aktyvinimo įrankiai; Studijų aktyvumo įrankiai; Virtuali mokymo aplinka; Virtuali mokymo(si) aplinka; Virtuali mokymosi aplinka; Comparative Analysis; Comparative analysis of Moodle; Distance Learning; E. Studies; E. study; Estudies; Moodle; Study activity tools; Study the activation tools; The activation tools of study; Virtual learning environment; Virtual training (learning) environment.

ENVirtual learning environment (hereinafter referred to as the VLE) Moodle is an analysis. The functionality of the VLE tools is overviewed. Standard environmental tools are distinguished according to the criteria for the standardization of tools. Standard tools are sufficient to prepare an e-learning course. The activity records of the e-learning course used in 2010 and 2011 are collected. The information is divided to clusters by years, then by the frequencies of using of the tools. The comparative cluster analysis showed that students' activity in the VLE during the 2011 increased by 50.94%. The quiz was the most used tool and its use increased by 21,95%. The forum was the most popular tool. The students activity in 2010 and 2011 years were correlated, they were the most active in September, October and November and at the beginning of the session. Survey, forum, course participant review, course and theoretical material review as well as task tools were used the most intensively from 8 o’clock to 20 o’clock. The use of VLE blog increased. The comparative analysis of 2010 and 2011 years study habits shows, that a course overview was often used as a tool in the night hours, and student’s activity almost uniformly decreased till 5 o’clock. Teachers usually used a tool set correlated with the set of tools the most commonly used by students. The course editing tool was the most commonly used by teachers. [From the publication]

ISSN:
2029-431X
Related Publications:
Practical application of information technologies in social work studies / Rita Virbalienė, Diana Mačiuikienė, Violeta Jegelevičienė, Asta Januškevičiūtė. Society. Integration. Education 2024, vol. 1, p. 797-806.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/40275
Updated:
2018-07-02 15:01:34
Metrics:
Views: 21
Export: