Lietuvos kaimas : ar turistui pakanka motyvų ji rinktis?

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lietuvos kaimas: ar turistui pakanka motyvų ji rinktis?
Alternative Title:
Lithuanian countryside – is it attractive option for tourists?
In the Journal:
Keywords:
LT
Kaimas. Kaimai / Villages. Country; Motyvacija / Motivation; Turizmas / Tourism.
Summary / Abstract:

LTStraipsnio autoriai iš sisteminių pozicijų nagrinėja žmogaus motyvus keliauti. Tuo tikslu, pasitelkdami motyvų kaitą istoriniame kontekste bei dabarties perspektyvas, autoriai aptaria įvairių turizmo specialistų motyvų keliauti aiškinimus bei diskutuoja apie mokslinėje literatūroje skelbiamus modelius. Autoriai sutinka, kad motyvų keliauti kaita daro įtaką turistinio produkto pasiūlai, kuri gali būti formuluojama kaip žengimas iš dabarties „kietojo“ į ateities „švelnųjį“ turizmą. Be to, turisto motyvų žinojimas bei jų tenkinimas laikytinas raktu į sėkmingą kaimo turizmo verslą. Straipsnyje nagrinėjamos žmonių keliavimo motyvų sąsajos su turizmo rūšimis ir pateikiama autorių pozicija šiuo klausimu. Straipsnio autoriai, pasitelkdami statistinę informaciją bei savo tyrimų dėl užsieniečių motyvų atvykti į Lietuvą rezultatus, nagrinėja Lietuvos kaimo patrauklumą užsienio turistams. Straipsnio pabaigoje autoriai pateikia savo išvadas ir rekomendacijas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kaimo sodyba; Kaimo turizmas; Motyvai keliauti; Turistas; Countryside homestead; Countryside tourism; Motives of travelling; Tourists.

ENThe authors of the article analyse people’s motives for travelling from systemic points of view. To that end, by analysing changes in motives within a historical context and present prospects, the authors discuss explanations by various tourism specialists of motives to travel and discuss models announced in scientific literature resources. The authors agree that changes in motives to travel has an impact on the demand of tourism products, which can be described as a step from the present “solid” to the future “tender” tourism. In addition, the awareness of motives and the satisfaction thereof is considered to be a key to a successful rural tourism business. The article analyses the relation of people’s motives for travelling with tourism types and presents the author’s opinion on the matter. The authors of the article, by using statistic information and the results of their research on foreigners’ motives for travelling to Lithuania, analyse the attractiveness of rural areas to foreign tourists. At the end of the article the authors present their conclusions and recommendations.

ISSN:
1648-9098; 2424-337X
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/37220
Updated:
2018-12-17 13:11:48
Metrics:
Views: 40    Downloads: 19
Export: