LTPorecesiniu laikotarpiu rinkoje vyksta pokyčiai ir pirkėjai kritiškiau žvelgia į kompanijas ir jų prekės ženklus. Straipsnio tikslas yra išanalizuoti pasitikėjimą prekių ženklais Lietuvoje ir pateikti pasiūlymus, kaip valdyti veiksnius, įtakojančius pasitikėjimą Lietuvos kompanijų prekių ženklais. Teorinės medžiagos apie prekės ženklus analizė parodė, kad kuo labiau mes pasitikime kompanija, tuo daugiau matomų klientų tiki gera verslo praktika, prekių ir paslaugų kokybe, socialine atsakomybe ir tai gali pavirsti ilgalaikiu lojalumu prekės ženklui. Kuo labiau pasitikime vienas kitu, tuo glaudžiau galime dirbti kartu. Pasitikėjimas prekės ženklu yra inicijuojamas, kai kompanija bendradarbiauja su klientu, o ne siekia individualių tikslų. Keltas klientų pasitikėjimo tyrimų parodė, kad Lietuvoje menkai pasitikima prekės ženklais. Nei vienas atskiras sektorius negali pasigirti aukštais klientų pasitikėjimo rodiklių rezultatais. Bankrutavus bankui Snoras 2011 m., padėtis dar pablogėjo. Dideli verslai ir garsūs prekės ženklai keletą metų negali atgauti pasitikėjimo. Tyrimai parodė, kad lietuviai pirmenybę teikia mažiems paslaugų teikėjams dėl jų greito prisitaikymo prie rinkos pokyčių. Nors straipsnyje pateikiamos kai kurios įžvalgos kaip veiksniai, įtakojantys klientų suvokimą apie pasitikėjimą prekės ženklu ir reputacija veikia tarpusavyje, vis tik liko tam tikri ribojimai. Tolimesniuose tyrimuose tikslinga nagrinėti bankininkystę, finansines paslaugas, energijos ar masinių informacijos priemonių sektorius.
ENThe post-recession period leads to the changes in the market, where the consumers tend to be more critical to the companies and expressing their trust views towards brands of the companies. The brand trust research studies world-wide has showed that strongest position of trust has the technology sector, while the financial services experienced the dramatic decrease in the consumers trust in the past few years The business, which is lack of consumer confidence, forced to ask themselves the question – how to behave, that brand trust could be returned to the previous position. Therefore, aim of this article is to analyse the brand trust situation in Lithuania and to prepare the proposals how to manage the factors, influencing brand trust of Lithuanian companies.