Internet based communication with target audiences : case study of higher education institutions

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Internet based communication with target audiences: case study of higher education institutions
In the Journal:
Ekonomika ir vadyba [Economics and management]. 2010, Nr. 15, p. 849-856
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study; Internetas / Internet; Komunikacija / Communication; Medijos / Media.
Summary / Abstract:

LTViešieji ryšiai apima abipusę komunikacija tarp organizacijų ir visuomenės. Internetas padeda efektyviau įgyvendinti šią funkciją ir suteikia daugiau galimybių, bet tuo pat metu reikalauja daugiau kūrybiškumo. Straipsnio tikslas yra apibrėžti viešųjų ryšių internete galimybes aukštąjį išsilavinimą teikiančioms institucijoms, siekiant pagerinti komunikaciją su viena iš tikslinių auditorijų – būsimais studentais. Bendru atveju komunikacija internete skatina pasitikėjimą ir didina informacijos sklaidos efektyvumą. Ši medijos forma yra galingesnė. Ji pasiekia plačią auditoriją skirtingose vietose per trumpą laikotarpį. Ji leidžia studentams ar būsimiems studentams kurti turinį ir formuoti interneto skaitytojų nuomonę. Tačiau komunikacija internete taip pat gali turėti neigiamą įtaką organizacijai. Sėkmė priklauso nuo organizacijos pasirengimo komunikuoti bloguose, forumuose, socialiniuose tinkluose ir pan. Internetas suteikia daugiau galimybių vidinėms auditorijoms, t.y. jos gali siekti išorinės komunikacijos. Ši atsakomybė gali sustiprinti vidinių auditorijų pozicijas, bet tai reikalauja daugiau komunikacijos žinių, lojalumo organizacijai ir kt. Aukštojo išsilavinimo institucijų specifinis bruožas yra tai, kad didelio skaičiaus vidinių auditorijų komunikaciją yra gana sunku kontroliuoti. Todėl institucijos turi nuolat palaikyti ryšius su tikslinėmis auditorijomis ir turėti galimybę užtikrinti vienodą, skaidrų, įdomų informacijos srautą iš organizacijos.Reikšminiai žodžiai: Internetinė komunikacija; Viešieji ryšiai; Socialinė žiniasklaida; Aukštosios mokyklos; Būsimieji studentai; Internet-based communication; Public relations; Social media; Higher education institutions; Prospective students.

ENThis article presents the overview of internet-based PR. The new emerging possibilities are changing traditional relations of companies and customers and enforce organizations to look for new approach towards communication. Internet-based communication gives freedom of speech and wider distribution of information, ensure two-way communication, and enhances loyalty of organizations, but at the same time requires more efforts. Social media is a new phenomenon therefore it requires creativity of organizations in oder to adapt these tools. Organizations have to choose by themselves the social media channels which can better reach target audiences. The effective internet-based communication will be when organizations can reach right audience, in right time and can give them right message. Higher education institutions are interested in internet-based communications, too. In the article represented the case study shows the variety of social media tools used by prospective students. [From the publication]

ISSN:
1822-6515
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/32641
Updated:
2018-12-17 12:54:23
Metrics:
Views: 84    Downloads: 20
Export: