Measurement model of corporate reputation at higher education institutions: customers’ perspective

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Measurement model of corporate reputation at higher education institutions: customers’ perspective
Alternative Title:
Korporatyvinės reputacijos vertinimas aukštojo mokslo institucijose vartotojų požiūriui
In the Journal:
Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai [Management of Organizations: Systematic Research]. 2011, Nr. 59, p. 115-130
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study.
Summary / Abstract:

LTKorporatyvinės reputacijos vertinimas yra glaudžiai susijęs su suinteresuotų grupių požiūriu į organizaciją. Korporatyvinės reputacijos vertinimas yra paremtas korporatyvinės reputacijos veiksniais, kurie kuria palankų arba nepalankų suinteresuotų grupių požiūrį į organizaciją. Šiame straipsnyje koncentruojamasi į aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimą vartotojų požiūriu. Šio straipsnio objektas yra aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimas vartotojų požiūriu. Tyrimo tikslas – sudaryti aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo modelį vartotojų požiūriu. Straipsnio uždaviniai yra tokie: (1) atskleisti korporatyvinės reputacijos vertinimo svarbą ir aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo problematiką; (2) pristatyti empirinio tyrimo metodologiją; (3) išanalizuoti žvalgomojo ir aprašomojo tyrimo duomenis; (4) sudaryti aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo modelį ir pateikti jo pritaikymą organizacijų vadyboje. [sutrumpintas autoriaus tekstas]Reikšminiai žodžiai: Korporatyvinė reputacija; Korporatyvinės reputacijos vertinimas; Korporatyvinės reputacijos veiksniai; Korporatyvinės reputacijos požymiai; Aukštojo mokslo institucijos; Corporate reputation; Corporate reputation measurement; Corporate reputation indicators; Corporate reputation factors; Higher education institutions.

ENAssessment of corporate reputation is closely related to view taken by groups in interest on an organisation. Assessment of corporate reputation is based on acts of corporate reputation, developing favourable or unfavourable view of groups in interest on an organisation. The article focusses on assessment of corporate reputation of higher education institutions from user perspective. The object of the article is the assessment of corporate reputation of higher education institutions from user perspective. The object of the study is to provide model for assessment of corporate reputation of higher education institutions from user perspective. The article includes the following objectives: (1) reveal importance of assessment of corporate reputation and issues behind assessment of corporate reputation of higher education institutions; (2) to present methodology of empirical study; (3) to analyse data of exploratory and descriptive study; (4) to form model of assessment of corporate reputation of higher education institutions and present its application in management of organisations.

ISSN:
1392-1142; 2335-8750
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/31471
Updated:
2018-12-16 23:50:51
Metrics:
Views: 19    Downloads: 2
Export: