Iš Musninkų Švč. Trejybės bažnyčios ir parapijos istorijos

RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisKnygos dalis / Part of the book
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėIš Musninkų Švč. Trejybės bažnyčios ir parapijos istorijos
Kita antraštėFrom the history of Musninkai Holy Trinity Church and parish
AutoriaiBuchaveckas, Stanislovas
ŠaltinisMusninkai. Kernavė. Čiobiškis / sudarytojai: Stanislovas Buchaveckas, Jadvyga Barbaravičienė, Povilas Krikščiūnas Vilnius: Versmė, 2005. P. 548-563.
Reikšminiai žodžiai
LTBažnyčios istorija; Parapijos istorija; Religinės organizacijos; Musninkai; Švč. Trejybės bažnyčia
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje, remianti esamu fragmentinių istoriografiniu įdirbiu, išdėstomi kai kurie istorijos faktai, pavardės, skaičiai ir citatų fragmentai apie Musninkų bažnyčią ir parapiją, supažindinant su XIX a. antros pusės ir ir XX a. Musninkų bažnyčios kunigais (viso 20 kunigų), išdėstant jų nuopelnus rūpinantis parapija. Detalus kunigų pristatymas pradedamas nuo 1855 m., kunigo Ignaco Narkevičiaus, kurio dėka buvo pradėta statyti mūrinė bažnyčia Musninkuose

ENThe article basing on fragmentary historiography gives an account of some history facts, provides surnames, numbers and fragments of quotations about Musninkai church and parish, familiarizes with priests working in the Musninkai church from the second half of the 19th century to the 20th century (in total 20 priests) and presents their merit in attending for the parish. The detailed presentation of the priests is started from 1855 with the priest Ignacas Narkevičius who started the building of the church in Musninkai from stones.

ISBN9955589000
Mokslo sritisIstorija / History
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/2837
Atnaujinta2013-04-28 15:43:51
Metrika Peržiūros: 8