Entrepreneurial internationalisation : a case study of Libra company

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Entrepreneurial internationalisation: a case study of Libra company
In the Journal:
Baltic journal of management. 2007, Vol. 2, No. 3, p. 273-287
Keywords:
LT
Lietuva (Lithuania); Ekonomikos plėtra / Economic development; Ekonominė politika. Globalizacija. Integracija / Economic policy. Globalisation. Integration; Verslas / Business.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje siekiama praplėsti internacionalizacijos proceso pereinamosiose ekonomikose suvokimą ir sukurti naują antreprenerio internacionalizacijos modelio koncepciją. Antreprenerio internacionalizacijos teorinis modelis testuojamas Lietuvos kompanijoje. Straipsnis remiasi Upsalos internacionalizacijos teorija, tinklo teorija ir tarptautinės antreprenerystės teorijomis. Analizė rodo, kad žinios, internacionalizacijos proceso sprendimų priėmimo įrankis, yra naudojamas kurti rinkos nuomones arba „paveikslus“. Antra, argumentuojama, kad nepilnos, fragmentiškos ir netgi prieštaringos žinios galiausiai sukuria tarptautinės aplinkos prielaidų sistemą. Esant labai audringai verslo aplinkai, riziką ir netikrumą galima suvaldyti, juos interpretuojant tam tikromis sukurtomis nuomonėmis. Šios nuomonės yra pagrindas suprasti ir atpažinti tarptautinę galimybę. Rezultatai rodo, kad antreprenerio internacionalizacijos procese galimybė vaidina esminį vaidmenį, nes ji formuoja tolimesnių veiksmų pobūdį ir kryptį. Antrepreneriai suvokia tarptautinę galimybę kaip būsimą realybės paveikslą, ir jų veiksmai yra organizuojami remiantis šiuo paveikslu. Straipsnis pagrįstas vienos kompanijos pereinamojoje ekonomikoje studija. Ateityje atlikus daug atvejo tyrimų skirtingose pereinamosios ekonomikos šalyse tai gali praplėsti tarptautinės antreprenerystės suvokimą. Tyrime pateikiamos žinios yra vertingos organizacijoms, ketinančioms dirbti sudėtingose ekonominėse aplinkose.Reikšminiai žodžiai: Antreprenerystė; Ekonomikos plėtra; Ekonominis vystymasis; Globalizacija; Globalizacija; Internacionalizacija; Rytų Europos šalys (Eastern Europe states); Verslumas; Eastern Europe; Economic development; Entrepreneurialism; Globalization; Globalization, economic development; Internationalization; Lithuania.

ENThe article seeks to broaden a conception of internationalization process in transitional economics and to create a new conception of entrepreneur internationalization model. Theoretic entrepreneur internationalization model is tested in Lithuanian companies. The article apples to the internationalization theory of Uppsala, net theory and international entrepreneur theory. The analysis shows that knowledge, decision-making tool of internationalization process, is used to create market opinion or “image”. Secondly, it is argued, that fragmentary, not complete and even contradictory knowledge finally create a system international environment assumption. Given a very boisterous business environment, risk and uncertainty can be controlled if interpreted by particular opinions. These opinions are the base allowing to understand and to identify international potentiality. The results show that possibilities play the main role in entrepreneur internationalization process because it forms the character and direction of further actions. Entrepreneurs perceive international potentiality as a future reality image and their actions are organized following this image. The article is based on a study of one company in transitional economics. In the future, the studies of different countries of transitional economics can broaden the concept of international entrepreneur. The knowledge presented in the study is valuable to organizations, intending to work in complicated economical environments.

ISSN:
1746-5265
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/27239
Updated:
2020-07-23 20:34:45
Metrics:
Views: 10
Export: