LTAtkūrus Lietuvos nepriklausomybę, 1918-1919 m. buvo formuojama valstybės kariuomenė. Ji turėjo ginti šalį nuo galimų priešų. Kariuomenės padaliniai kurti sekant geriau išsivysčiusių šalių pavyzdžiu. Aviacijos specialistų rengimas tapo labai svarbia užduotimi. Pirmiausiai buvo suformuotas aviacijos būrys, vėliau įkurta Karo aviacijos mokykla. Aviacijos specialistų rengimas 1919-1932 m. gali būti skirstomas į tris periodus. Pirmasis periodas (1919 m. kovo 12 d. – gruodžio 16 d.) – laikotarpis nuo Karo aviacijos mokyklos įsteigimo iki jos uždarymo, išleidus pirmąją specialistų laidą. Antrasis periodas (1920-1932) – labai įdomus ir gana sudėtingas laikotarpis, nes aviacijos specialistų rengimas buvo išskirtas į dvi dalis. Jauni kitų kariuomenės padalinių karininkai, norėję tapti aviatoriais, kviesti studijuoti aviacijos teoriją Vytauto Didžiojo karininkų kursuose. Kursai tęsėsi apie 8 mėnesius. Po to sekė praktiniai mokymai (karo lėktuvų valdymas) mokomojoje eskadrilėje. Eskadrilei vadovavo majoras A. Senatorskis, vyr. ltn. A. Gustaitis, vyr. ltn. V. Čemarka, kpt. V. Reimontas, kpt. Č. Januškevičius. Šie du aviatorių rengimo ir ugdymo laikotarpiai buvo labai reikšmingi. Šie du laikotarpiai sudarė prielaidas atkurti Aviacijos mokyklą 1932 m.
ENWhen Lithuania became an independent country, during 1918-1919 an independent army was being formed. It had to defend the country from possible invaders. The subdividisions of the army were being formed according to the examples, of the often-developed countries. Thus the preparation of the aviation specialists became essential. First of all the aviation platoon was formed and afterwards the War Aviation School was founded. The preparation of the aviation specialists in 1919-1932 could be divided into three periods. The first period (March 12, 1919 - December 16, 1919) comprises the foundation of the War aviation school, the graduation of the aviators from the aviation school and it closing. The second period (1920-1932) was interesting and complicated enough because the preparation of the aviation specialists was divided into two parts. The young officers from the other divisions of the army who wanted to become the aviators, were supposed to study the aviation theory in Vytautas Magnus Officers courses. These courses took place approximately for 8 months. In the continuation of the studies officers were taught to handle war airplanes in the Practical Flying Squadron. The commanders of the Squadron were major Senatorskis, vyr. let. Gustaitis, vyr. ltn. Čemarka, kept. Reimontas, kept. Januškevičius. Therefore those two periods of the preparation and education of the aviators were influential. The maintenance of this educational system gave the incentive to establish the Aviation School in 1932.