LTVienas iš svarbių muzikos mokytojo kompetencijos rodiklių yra jo gebėjimas organizuoti mokinių savarankišką darbą. Straipsnyje nagrinėjamos įvairios su mokinių savarankišku mokymusi namuose susijusios problemos: mokinių savikontrolės lavinimas, tinkamas namų darbų užduočių parinkimas ir pateikimas, mokinių atsakingumo ugdymas, tėvų įtraukimas į mokinio ugdymo procesą ir pan. Mokslinių tyrimų rezultatai papildyti LMTA studentų apklausos duomenimis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Muzikinis lavinimas; Mokinių savarankiškumas; Muzikavimo įgūdžiai; Muzikinės užduotys.
ENOne of the most important measures of the competency of a music teacher is his or her ability to organise pupils’ independent work. Different problems concerning pupils‘ independent study at home is discussed in this article, including the development of pupils‘ self-control, suitable selection and provision of homework tasks, development of pupils‘ feeling of responsibility, and parents‘ involvement in the development process of the pupil, among other points. The results of the scientific research are supplemented with survey data from students from the Lithuanian Academy of Music and Theatre.