LTRinkos konkurencija įgauna didesnę svarbą organizacijos ilgalaikio vystymosi perspektyvoje. Vienas iš būdų mažoms kompanijoms išlaikyti konkurencinį pranašumą – taikyti partizaninį marketingą. Straipsnio tikslas – įvertinti prielaidas partizaniniam marketingui. Partizaninis marketingas yra nebrangių, didelį poveikį turinčių marketingo technikų komplektas. Partizaninio marketingo stiprybė – originalumas ir inovacijos. Rūpestingai parinktų Lietuvos vadybininkų atsakymai atskleidė, kaip marketingas, interneto naudojimas ir kūrybiškumas yra svarbu organizacijoms. Pradiniu tyrimu norėta ištirti potencialias problemas ir galimybes įtraukiant partizaninio marketingo interneto kampanijas į verslo organizacijų marketingo veiklą. Respondentai atsakė, kad partizaninis marketingas būtų įdomus jų verslui, nepaisant fakto, kad sprendžiantys asmenys tikriausiai yra skeptiškai nusiteikę dėl tokio marketingo teigiamų rezultatų. Respondentai aiškiai konstatavo, kad jų kompanijų interneto marketingo veikla turi būti griežtai atskirta nuo jų konkurentų. Tyrimas rodo, kad profesionalų bendruomenė supranta kūrybingo ir inovatyvaus marketingo poreikį, ir kad internetas yra viena iš labiausiai tam tinkančių terpių. Kuriantys partizaninį marketingą supranta, kad vien žodžių neužtenka, norint užtikrinti sėkmę rinkoje. Žodžius atitinkantys darbai turi būti atlikti taip pat puikiai. Dizainas nėra paslaptis ir tai nėra vaistas nuo visų ligų. Dizainas yra esminė verslo kompetencija, kurią galima įvaldyti, kai pasirenkami tinkami ištekliai ir tinkamai realizuojami.
ENMarket competition becomes much larger role in anticipating long-term development of the organization, with a basis of strategic management, business process efficiency and organizational capital. The company operated in a modern market economy, in order to better results must constantly analyze the internal and the external environment and competitors' actions, investigating consumer needs and consumer trends and taking into account the following factors for continuous improvement of marketing strategies. These factors are variable and dynamically changing, so the company must constantly scrutinize their work not only today, but the future point of view, to provide events and opportunities to benefit and protect themselves from everything that prevents its success and what is necessary in order to not only survive but also to achieve its stated objectives and maintain competitive advantage. Guerrilla marketing is considered to be of utmost importance for the success of small companies. This article present important research findings in guerrilla marketing strategy realization. The purpose of this article – to assess assumptions of guerilla marketing realization. The following tasks have been selected to achieve objectives: to analyze the concept of guerilla marketing strategy, to assess guerilla marketing strategy formulation process, to evaluate assumptions guerilla marketing strategy realization.