LTStraipsnyje, remiantis Henriko Radausko ir esto Ivaro Ivasko bei latvės Astrides Ivaska korespondencija atskleidžiama, kas Radauską labiausiai žavėjo to meto pasaulio muzikos gyvenime. Iš visų XX a. kompozitorių Radauskui artimiausias buvo Bela Bartokas. Tarp modernių mėgstamų kompozitorių Radauskas mini ir Prokofjevą, ir Stravinskį, ir Schönbergą, ypač jo „Pierrot Lunaire“. lš laiškų estų kolegai matyti, kad Radauskas domėjosi anglų simfonisto Arnoldo Malcolmo (1921-2006), amerikiečių sakralinės muzikos kūrėjo ir vargonininko Wiliamo Jameso Kirkpatricko (1838-1921), austrų kompozitoriaus Albano Bergo kūryba, ypač išskyrė pastarojo operą „Vocekas“. Į Radausko muzikinių interesų akiratį pateko įžymūs 5-ojo, 6-ojo ir 7-ojo dešimtmečio pasaulio atlikėjai – pianistai, dainininkai, smuikininkai, baleto solistai. Radauskas mažiausiai domėjosi operos menu, jį labiau domino baletas. Iš visų baleto žvaigždžių Radauskas atidžiausiai domėjosi George'o Balanchino kūryba, nepraleisdavo progos pamatyti jo trupės pasirodymų. Radauskas nebuvo abejingas ir šansonos žanrui, neblogai orientavosi jo atstovų žvaigždyne. Ypač jį traukė prancūzų ir ispanų atlikėjai Pepe la Matrona, Patachou, Juanas Oncina, Germaine Montero, Odette Laura ir kt. Radauskas su muzikos pasaulio refleksijomis iškyla kaip unikalus lietuvių išeivijos atstovas, savaip vertinęs tiek klasikinę, tiek moderniąją muziką bei jos atlikėjus. Muzika Radausko kultūrinių interesų orbitoje užėmė tokią pat svarbią vietą kaip literatūra ar dailė. Tikroji dvasios tėvynė poetui buvo meno pasaulis, suteikęs impulsų ir poetinei jo kūrybai.
ENLithuanian poet Henrikas Radauskas (1910-1970) freely operate on facts of different arts, has own opinion about Pablo Picasso and Boris Pasternak, Emil Gilels and Artūro Toscanini, Bėla Bartok and Arthur Honegger, Elizabeth Schwarzkopf and George Balanchin. Exhibitions of modern art, concerts of famous artists, musical performances, creation of most outstanding writers of the 20th century for Radauskas became everyday life in America, important source of creative impact, object of constant epistolic discussions. From all composers of the 20th century the closiest for Radauskas is Bartok. Among modern favorite composers Radauskas mentioning Sergej Prokofjev, Igor Stravinsky, Arnold Schönberg as well, especially "Pierrot Lunaire". Radauskas musical interests occupies world performers of 50-ties, 60-ties and 70-ties - pianists, singers, violinists, ballet soloists. From all ballet soloists Radauskas mostly interested in creation of George Balanchin, not missing possibility to watch his troupe.