Ikimokyklinio amžiaus specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų kognytyvinių gebėjimų ir dalinės veiklos sąveika

Rinkinys:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšis:
Straipsnis / Article
Kalba:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Antraštė:
Ikimokyklinio amžiaus specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų kognytyvinių gebėjimų ir dalinės veiklos sąveika
Leidinyje:
Specialusis ugdymas [Special Education], 2005, Nr. 2 (13), p. 17-26
Santrauka / Anotacija:

LTStraipsnyje aptariama ikimokyklinio ugdymo kaita bei analizuojamos ikimokyklinio amžiaus specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų dailinio ugdymo problemos; apibūdinami esminiai meninių psichologinių teorijų (afektyvinės, kognityvinės ir neokognityvinės) bruožai; lyginami specialiųjų ugdymosi poreikių ir normalios raidos vaikų kognityviniai gebėjimai. Pateikiami konstatuojamojo ir kvazieksperimento, vykusio trimis etapais, statistiniai duomenys.

ENThe article discusses the changes in pre-school education and analyses art training issues relating to pre-school age children with special schooling needs; aspects of the basic psychology of art theories are discussed (affective, cognitive and neo-cognitive); the cognitive abilities of pre-school age children with special schooling needs and those of children with normal development are discussed. The article presents data from a general description and from a quasi-experiment done in three stages.

ISSN:
1392-5369; 2424-3299
Nuoroda į įrašą:
https://www.lituanistika.lt/content/1541
Atnaujinta:
2025-02-25 11:09:25
Metrika:
Peržiūros: 81    Atsisiuntimai: 19
Eksportas: