Ikimokyklinio amžiaus specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų kognytyvinių gebėjimų ir dalinės veiklos sąveika

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėIkimokyklinio amžiaus specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų kognytyvinių gebėjimų ir dalinės veiklos sąveika
Kita antraštėInteraction of art activity and cognitive abilities of pre-school age children worth special schooling needs
Autoriai
LeidinyjeSpecialusis ugdymas [Special Education]. 2005, Nr. 2 (13), p. 17-26
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTSpecialusis ugdymas; Ikimokyklinio amžiaus vaikai; Gebėjimai
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje aptariama ikimokyklinio ugdymo kaita bei analizuojamos ikimokyklinio amžiaus specialiųjų ugdymosi poreikių vaikų dailinio ugdymo problemos; apibūdinami esminiai meninių psichologinių teorijų (afektyvinės, kognityvinės ir neokognityvinės) bruožai; lyginami specialiųjų ugdymosi poreikių ir normalios raidos vaikų kognityviniai gebėjimai. Pateikiami konstatuojamojo ir kvazieksperimento, vykusio trimis etapais, statistiniai duomenys [Iš leidinio]

ENThe article discusses the changes in pre-school education and analyses art training issues relating to pre-school age children with special schooling needs; aspects of the basic psychology of art theories are discussed (affective, cognitive and neo-cognitive); the cognitive abilities of pre-school age children with special schooling needs and those of children with normal development are discussed. The article presents data from a general description and from a quasi-experiment done in three stages.

ISSN1392-5369, 2424-3299
Mokslo sritisEdukologija / Education
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/1541
Atnaujinta2018-12-20 23:04:53
Metrika Peržiūros: 8