LTVokiečių kalbos mokymo praktika Vokietijoje rodo, kad taip vadinamos konkrečiosios poezijos (vok. Konkrete Poesie) tekstai labai sėkmingai ir efektyviai taikomi kalbos mokymo procese. Straipsnyje išsamiai aptariamos šios poezijos pritaikymo galimybės vokiečių kalbos mokymo procese Lietuvoje, atskleidžiamos konkrečiosios poezijos funkcijos bei pagrindiniai mokymo tikslai. R. O. Wiemer'io eilėraščio "Empfindungswörter" ("Jaustukai") pavyzdžiu pateikiamas konkretus šios poezijos taikymo modelis, kurį straipsnio autorė jau ne kartą išbandė su Vilniaus Universiteto vokiečių filologijos specialybės antro kurso studentais kalbinės veiklos įgūdžių ugdymo pratybose. Darbe pabrėžiama įvairiapusiška konkrečiosios poezijos mokomoji bei didaktinė vertė ir daroma išvada, kad šie tekstai ir Lietuvoje galėtų ir turėtų būti integruojami į vokiečių kalbos mokymo procesą.
ENThe practice of teaching of the German language in Germany shows that texts of the so-called concrete poetry (German “Konkrete Poesie”) are very successfully and efficiently applied in the language learning process. The article comprehensively discusses the possibilities of application of the type of poetry in the process of teaching of the German language in Lithuania, reveals the specific functions of the poetry and the main objectives of teaching. By employing the example of R. O. Wiemer's poem "Empfindungswörter" ("Interjections") a specific model of application of the poetry is presented, which was repeatedly tested by the author of the article with the second-year students of the German philology of Vilnius University in the exercises of development of language activity skills. The study emphasizes the versatile educational and didactical value of the specific poetry and the conclusion is made that the texts could and should be integrated into the process of teaching of the German language in Lithuania.