Edukacinio pramogų centro "Curiocity" marketingo komunikacijos priemonių tobulinimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Edukacinio pramogų centro "Curiocity" marketingo komunikacijos priemonių tobulinimas
Alternative Title:
Improvement of marketing communication tools of educational entertainment center Curiocity
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTOrganizacijos nuolat susiduria su iššūkiu, kaip pasirinkti tinkamiausias marketingo komunikacijos priemones, kurios efektyviai padėtų pasiekti organizacijos išsikeltus tikslus. Edukacinis pramogų centras „CurioCity“ nuolat stengiasi atrasti naujas bei tobulinti esamas marketingo komunikacijos priemones, kurios leidžia efektyviau paskirstyti biudžetą ir pasiekti tikslinę auditoriją. Tinkamas marketingo komunikacijos priemonių naudojimas svarbus bendrai organizacijos sėkmei, nes padeda ugdyti vartotojų lojalumą, užtikrina paslaugų pirkimo stabilumą, mažesnius kaštus ir konkurencinį pranašumą (Kovanovienė, Romeika ir Baumung, 2021). Ayerza ir kitų (2023) atliktas tyrimas atskleidė, jog tikslinga marketingo komunikacija daro reikšmingą poveikį pardavimų apimties didėjimui. „CurioCity“ šiuo straipsniu siekia sužinoti marketingo komunikacijos priemonių efektyvumą bei kaip jas patobulinti, siekiant padidinti edukacinių programų paklausą. Problemos sprendimams pateikti, darbe atliekama literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė, antrinių informacijos šaltinių analizė, mikro ir makro aplinkos situacijos analizė, anketinė apklausa, statistinių duomenų analizė. Tyrimas atskleidė, jog tikslinės edukacinių programų auditorijos – pedagogų tarpe, labiausiai pastebima ir dažniausiai paieškai naudojama yra skaitmeninio marketingo komunikacijos priemonė. Raktiniai žodžiai: marketingo komunikacijos priemonės, edukacinis pramogų centras, marketingo komunikacijos priemonių tobulinimas.

ENOrganisations are constantly faced with the challenge of selecting the most appropriate marketing communication tools to effectively achieve their objectives. CurioCity is constantly striving to discover new and improve existing marketing communication tools that allow for a more efficient allocation of budget and reach the target audience. The proper use of marketing communication tools is important for the overall success of the organisation, as it helps to develop consumer loyalty, ensures stability in the purchase of services, lower costs and competitive advantage (Kovanovienė, Romeika and Baumung, 2021). A study by Ayerza et al. (2023) found that targeted marketing communication has a significant impact on sales volume growth. "CurioCity's thesis seeks to find out the effectiveness of marketing communication tools and how they can be improved to increase demand for educational programmes. To solve the problem, the thesis analyses literature and other sources of information, secondary sources of information, micro and macro environmental situation analysis, questionnaire survey, statistical data analysis. The study revealed that among the target audience of educational programmes – educators, the most prominent and most frequently searched tool is digital marketing communication. Keywords: marketing communication tools, educational entertainment centre, improvement of marketing communication tools.

ISSN:
2424-5798; 2538-7669
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/116174
Updated:
2025-07-16 11:50:08
Metrics:
Views: 7
Export: