LTModernioje, skaitmenizuotoje visuomenėje, nesustojančioje informacijos sklaidos tėkmėje šiuolaikinė reklama yra vertinama kaip „ryškiausia, įsimintiniausia ir įkyriausia komercinės informacijos dalis, kurios tikslas – veikti visuomenės protus ir emocijas siūlomo gaminio ar paslaugos ir jo gamintojo ar tiekėjo naudai kuo intensyviau, įtaigiau ir efektyviau“ (Šliburytė, 2017). Siekiant įgyti konkurencinį pranašumą informacijos sklaidos tėkmėje, svarbu atkreipti dėmesį į reklamavimą – įmonės įvaizdžio kūrimo dalį, kuri auditoriją (stebėtojus) skatina tapti potencialiais produkto ar paslaugos kūrėjais (Einstein, 2017). Straipsnyje pateikiama reklamine kampanija siekiama akcentuoti Skytech.lt įmonės pranašumą lyginant su konkurentais, sukurti kūrybinę strategiją ir veiksmų planą, orientuotą į tikslinę auditoriją, atkreipiančią dėmesį. Taikant atvejo, dokumentų ir internetinių puslapių lyginamosios analizės metodus, numatomi reklaminės kampanijos tikslai, pateikiama strategija, taktika, biudžeto paskirstymas ir efektyvumo vertinimas. Gauti rezultatai tinkami lizingo be pabrangimo paslaugos komunikacijai tobulinti, įmonės teikiamų paslaugų pranašumui akcentuoti, įvaizdžio kūrimo strategijai papildyti. Raktiniai žodžiai: reklaminė kampanija, reklama, kampanijos planavimas.
ENIn the modern, digitized society, in the constant flow of information, modern advertising is regarded as the brightest, most memorable, and most intrusive part of commercial information, the purpose of which is to influence the minds and emotions of the society in favor of the offered product or service and its manufacturer or supplier as intensively, suggestively, and efficiently as possible. To gain a competitive advantage in the flow of information, it is important to pay attention to advertising – a part of creating a company’s image, which encourages the audience (observers) to become potential buyers of a product or service. The planned advertising campaign aims to emphasize the advantage of the Skytech.lt company compared to its competitors, to create a creative strategy and action plan focused on the target audience, attracting attention. By applying document and web page, comparative analysis methods, advertising campaign objectives are established, strategy, tactics, budget allocation and effectiveness evaluation are presented. The obtained results are suitable for improving the communication of the leasing service without increase in price, emphasizing the advantage of the services provided by the company. Prepared advertising campaign plan, considering the analysis of the market situation, aims to present the special offer of leasing without the price increase service as the best alternative, using the representation of the problem solution in a real situation, adding rhetorical questions, adjusting fonts, colors and layout to show the style and integrity, to engage the audience in a variety of communication methods.