Skaitmeninio marketingo priemonių paveikumas

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Skaitmeninio marketingo priemonių paveikumas
Alternative Title:
Effectiveness of digital marketing tools
Summary / Abstract:

LTŠiame moksliniame straipsnyje nagrinėjama skaitmeninio marketingo samprata ir skaitmeninio marketingo priemonių teoriniai aspektai, taip pat siekiant išsiaiškinti vartotojų elgseną skaitmeninėje erdvėje, atliktas empirinis tyrimas, kurio tikslas – nustatyti paveikiausias skaitmeninio marketingo priemones vartotojams. Naudojant skirtingas skaitmeninio marketingo priemones svarbu įvertinti ir naudojamų priemonių veiksmingumą, kadangi gausus priemonių naudojimas ne visada lemia išsikeltų tikslų pasiekimą, svarbu pasirinkti tinkamas priemones. Straipsnyje pateikiami teoriniai skaitmeninio marketingo priemonių tobulinimo aspektai, pateikiama kiekybinio tyrimo metodologija ir nagrinėjami atlikto empirinio tyrimo rezultatai, kuriais remiantis organizacijos gali numatyti savo skaitmeninio marketingo priemonių tobulinimo veiksmus. Temos raktiniai žodžiai: skaitmeninis marketingas, skaitmeninio marketingo priemonės.

ENThis scientific article examines the concept of digital marketing and the theoretical aspects of digital marketing tools, as well as in order to find out the behavior of consumers in the digital space, an empirical study was conducted, the purpose of which is to determine the most effective digital marketing tools for consumers. When using different digital marketing tools, it is important to evaluate the effectiveness of the tools used, since the extensive use of tools does not always lead to the achievement of the set goals, it is important to choose the right tools. The article presents the theoretical aspects of improving digital marketing tools, presents the quantitative research methodology and examines the results of the conducted empirical research, on the basis of which organizations can predict the actions of improving their digital marketing tools. Keywords: digital marketing, digital marketing tools.

ISSN:
2538-7669
Related Publications:
Skaitmeninės rinkodaros galimybės turizmo versle. Įžvalgos. 2020, 1, p. 110-119.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/116019
Updated:
2025-06-30 22:09:29
Metrics:
Views: 1
Export: