LKU kredito unijų grupės įvaizdžio socialiniame tinkle analizė

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
LKU kredito unijų grupės įvaizdžio socialiniame tinkle analizė
Alternative Title:
Analysis of the image of "LKU kreditų unijos grupė" in the social network
Summary / Abstract:

LTOrganizacijos įvaizdis yra kertinis akmuo norint sėkmingai vykdyti veiklą, pritraukti partnerius, aukštos klasės specialistus ir žinoma klientus. Įvaizdis atspindi organizacijos identitetą ir reputaciją, kuriuos kurti ir valdyti padeda išorinės komunikacijos priemonės. Todėl svarbu ne tik suprasti išorinės komunikacijos svarbą, bet ir perprasti bei įvaldyti jos priemones. Šiuo darbu siekiama išsiaiškinti LK kredito unijų sukurtą įvaizdį, koks jis yra socialiniame tinkle „Facebook“. Raktiniai žodžiai: įvaizdis, komunikacija, socialiniai tinklai.

ENThe image of an organization is a cornerstone in successfully carrying out its activities, attracting partners, high-quality specialists, and of course, clients. The image reflects the identity and reputation of the organization, which are created and managed through external communication tools. Therefore, it is important not only to understand the importance of external communication, but also to comprehend and master its tools. This work aims to clarify the image created by LKU Kreditu unijos grupe, what it looks like on the social network "Facebook”. The article analyzes how group members organize their communication on their individual “Facebook” pages, what is their contribution to the image of the whole group.

ISSN:
2424-5798; 2538-7669
Related Publications:
Gamybos įmonės įvaizdžio trūkumai klientų požiūriu. Regional formation and development studies. 2017, Nr. 2 (22), p. 41-49.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/116014
Updated:
2025-07-16 11:50:35
Metrics:
Views: 6
Export: