VŠĮ "Terra publica" įvaizdžio formavimas išorinės komunikacijos priemonėmis

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
VŠĮ "Terra publica" įvaizdžio formavimas išorinės komunikacijos priemonėmis
Alternative Title:
Formation of the image of "Terra publica" through external communication measures
Summary / Abstract:

LTOrganizacijų kuriamas įvaizdis yra vienas iš sėkmingos veiklos veiksnių. Pasirinkta analizuojama viešoji įstaiga „Terra Publica“ leidžia knygas, kuria stalo žaidimus. Tam, kad pasiektų tikslinę auditoriją, organizacija privalo pasirinkti tinkamiausią komunikacijos kanalą ir kurti patrauklų, įtraukiantį turinį. Tinkama komunikacija gali padėti formuoti teigiamą įvaizdį klientams. Raktiniai žodžiai: įvaizdis, komunikacija, socialiniai tinklai, žiniasklaidos priemonės.

ENAny organizations want to ensure smooth communication with customers. By choosing the appropriate external communication channels, the organization can improve the quality of work,, increase the amount of sales, communicate with the public – listen to the opinions of customers and strengthen the image of the organization by broadcasting the desired message. The image an organization creates depends on the message it broadcasts. In the article described the external communication of the organization in a theoretical aspect and analyzed the communication of VŠĮ "Terra Publica".

ISSN:
2538-7669
Related Publications:
Aiškinamasis ryšių su visuomene terminų žodynas. Vilnius : Lietuvos komunikacijos asociacija, 2018. 102 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115978
Updated:
2025-06-29 22:13:41
Export: