LTOrganizacijos įvaizdis yra svarbus kiekvienai organizacijai, nes suteikia konkurencinį pranašumą prieš konkurentus ir lemia organizacijos sėkmę, todėl svarbu nuolat analizuoti rinką, visuomenės poreikius, organizacijos aplinkoje esančių asmenų lūkesčius ir stengtis juos pateisinti, kad suformuoti stiprios, nesibaiminančios pokyčių organizacijos, tvirto ir sėkmingo, ilgalaikio verslo įvaizdį. Straipsnyje apibrėžiama įvaizdžio samprata, jo struktūra, tipai ir lygiai bei organizacijos įvaizdį lemiantys veiksniai, aprašomos organizacijos įvaizdžio formavimo bei stiprinimo galimybės. Atlikto kiekybinio tyrimo (anketinė klientų apklausa) rezultatų analizė atskleidė kavinės – baro ,,Pelėda“ įvaizdžio elementų tobulintinas sritis, kurios turi didžiausią įtaką gerinant esamą įvaizdį visuomenėje. Raktiniai žodžiai: organizacijos įvaizdis, įvaizdžio formavimas, paslauga, klientai, darbuotojai.
ENThe image of an organisation is important for every organisation as it gives it a competitive advantage over its competitors and determines the success of the organisation, so it is important to continuously analyse the market, the needs of society, the expectations of those around the organisation, and to strive to meet them, in order to build an image of a strong organisation, unafraid of change, a strong and successful, long-term business image. The article defines the concept of image, its structure, types and levels, and the factors influencing the image of the organisation, and describes the possibilities of forming and strengthening the image of the organisation. The analysis of the results of the quantitative research (questionnaire survey of customers) revealed the areas of improvement of the image elements of the cafe-bar "Pelėda", which have the greatest impact on improving the existing image in society. Keywords: image of the organisation, image formation, structural elements of image, services.