Pardavimų didinimo sprendimai marketingo priemonėmis

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Pardavimų didinimo sprendimai marketingo priemonėmis
Alternative Title:
Increase of sales using marketing tools
Summary / Abstract:

LTMarketingas ir pardavimai yra neatsiejamos verslo sritys, kurios generuoja pardavimus ir yra atsakingos dėl įmonės ar prekių ženklo pasisekimo. Darbe pristatoma pardavimų didinimo svarba ir marketingo integracijos esmė, pateikiant teorinę informaciją apie marketingo komplekso elementus ir jo aplinką. Analizuojamos marketingo priemonės ir jų galimybės, išskiriant kokią įtaką marketingas turi pardavimų didinimui bei aprašoma marketingo sprendimų efektyvumo svarba ir efektyvumo nustatymo būdai. Įmonei, norint didinti pardavimus, naudinga naudotis marketingo priemonėmis, kurios yra būtinos norint išlikti konkurencingais rinkoje. Naudingiausiomis marketingo priemonėmis laikomos socialinių medijų ir turinio marketingas bei ryšiai su visuomene. Šių marketingo priemonių efektyvumo stebėjimas ir vertinimas naudingas norint mažinti kaštus, nusistatyti tikslinę auditoriją bei suprasti kurios priemonės yra efektyviausios. Straipsnyje naudoti antrinių duomenų ir statistinių duomenų analizių metodai. Raktiniai žodžiai: marketingas, marketingo priemonės, marketingo efektyvumas, pardavimai, pardavimų didinimas.

ENMarketing and sales are inseparable in business, they generate sales and are responsible for the success of a business or brand. This work paper covers the importance of increasing sales and marketing integration, while offering theoretical information about marketing mix and its environment. Marketing tools and their possibilities are analysed, distinguishing what influence marketing has on increasing sales and the importance of effectiveness of marketing decisions and methods. In order to increase sales, it is useful for the company to use marketing tools, which are necessary to remain competitive in the market. Social media and content marketing and public relations are considered the most useful marketing tools. Monitoring and evaluating the effectiveness of these marketing tools is used to reduce costs, determine the target audience and understand which tools are the most effective. Secondary data and statistical data analysis methods were used in the article. Keywords: marketing, marketing tools, marketing efficiency, sales, sales increase.

ISSN:
2538-7669
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115950
Updated:
2025-06-27 19:39:28
Export: