LTŠiuolaikinėje viešojo valdymo aplinkoje viešųjų organizacinių struktūrų bei inovacinės praktikos tyrėjų pastangos yra sufokusuotos į inovatyvumo rezultatų gerinimą, inovatyvios ideologijos praktinio įgyvendinimo rengimą, užtikrintą inovacijų, kaip sėkmės veiksnio ir būtinųjų pokyčių indikatoriaus, pagrindimą. Šiame straipsnyje pateikiamos viešojo valdymo inovacijų teorinės įžvalgos, atskleidžiamas jų kūrimo, diegimo ir vystymo poreikis. Remiantis viešojo sektoriaus teoretikų pateiktomis išvadomis išskiriami viešojo valdymo implikuojami pokyčiai viešajame sektoriuje. Taip pat atskleidžiama, kodėl viešojo sektoriaus inovacijų teorinio ir praktinio pagrindimo lygmuo yra toks žemas lyginant su privačiuoju sektoriumi. Remiantis mokslininkų išvadomis išskiriami pagrindiniai veiksniai, lemiantys menką inovatyvumo lygį viešajame valdyme šiuolaikiniame etape. Įvertinus tarptautinio ir vietinio lygmens pokyčius įvardijama šiuolaikinė viešojo valdymo inovatyvumo struktūra, esminiai jos elementai bei šių elementų įtaka viešojo valdymo organizacinėms struktūroms. Raktažodžiai: inovacijos, inovatyvumas, konkurencingumas, pokyčiai, viešasis valdymas.
ENThis article contains public management innovation theoretical insights, reveals its founding, implementation and development needs. According to the public sector theoretical findings author distinguishes changes that implicates public management. It also reveals the reason why public sector innovation’s theoretical and practical substantiation level is so low compared to the private sector. On the basis of scientific findings two main factors that determine low level of today’s public management innovativeness are revealed. After evaluating international and local level’s development author named today’s public management innovativeness structure, its key elements and the influence of those elements upon the public management’s organizational structures.