Sveikatingumo ir sveikatinimo turizmo pasirinkimo motyvai

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Sveikatingumo ir sveikatinimo turizmo pasirinkimo motyvai
Alternative Title:
Motives for choosing health and wellness tourism
In the Journal:
Tiltas į ateitį [Bridge to the future], 2015, Nr. 1 (9), p. 470-474
Summary / Abstract:

LTSveikatingumo ir sveikatinimo paslaugų turizmas tampa vis populiaresnis, auga žmonių susidomėjimas juo. Sveikatos palaikymo, atgavimo ir atstatymo poreikį siekia patenkinti įvairūs sveikatingumo ir sveikatinimo paslaugas teikiantys centrai, sanatorijos, SPA. Pastaruoju metu, tokių centrų skaičius nuolat didėja skatinamas didelės paklausos. Šio straipsnio tikslas yra identifikuoti pagrindinius sveikatingumo ir sveikatinimo turizmo paslaugų pasirinkimo motyvus. Straipsnį sudaro dvi dalys. Pirmoje dalyje nagrinėjamos šių dviejų sąvokų reikšmės, pateikiami skirtingų autorių šių sąvokų apibrėžimai. Antroje dalyje išskiriamos pagrindinės vertės vartotojui. Tyrimo metodai yra mokslinių šaltinių lyginamoji analizė ir sisteminimas. Remiantis mokslinės literatūros analizės pagrindu galima teigti, jog pagrindiniai motyvai, kodėl yra pasirenkamas sveikatingumas ir sveikatinimas, dažniausiai yra chirurgijos, medicininės SPA, ortopedijos ir odontologijos paslaugų poreikis. Kadangi pagrindiniai motyvai yra tokie, įmonės turėtų sustiprinti šių paslaugų teikimo galimybes, išplėsti paslaugų paketus, pagerinti kokybę.

ENHealth and wellness services in tourism is becoming increasingly popular, it increases people's interest. Health maintenance, recovery and reconstruction needs to meet the different health and wellness services providing centers, sanatoriums, spa. Recently, the number of such centers is growing, driven by high demand. This article aims to identify the main health and wellness tourism reasons for the choice. The article consists of two parts. The first part deals with the meaning of these two terms, by different authors of these definitions. The second part deals with main value to the user. Methods are scientific sources comparative analysis and systematization. Analyzes the literature it can be said that the main reasons why there are optional wellness and health promotion is usually surgical, medical spa, orthopaedic and dental services. As the main reasons are the following companies should strengthen their service delivery, expand service packages to improve quality.

ISSN:
1822-7260
Related Publications:
Medicinos turizmo situacijos analizė pasaulyje ir Lietuvoje. Mokslas ir praktika: aktualijos ir perspektyvos. 2013, p. 45-53.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115467
Updated:
2025-05-29 19:05:56
Metrics:
Views: 3
Export: