LTŠiuolaikinėje, informatyvioje visuomenėje didėja susidomėjimas ekologiniais produktais, švaria aplinka, sveika gyvensena bei aktyviu laisvalaikiu. Žmonės vis dažniau kalba apie sveiką gyvenimo būdą bei išreiškia susirūpinimą apie aplinkos taršos mažinimo būtinybę. Rinkoje didėja ekologiškų produktų ir paslaugų paklausa. „, Ekologijos" sąvoka sparčiai populiarėja ir žmonės priima ją teigiamai, todėl šis terminas sukuria teigiamą įvaizdį įmonėms. Teigiamas įmonių įvaizdis yra būtinas šiuolaikiniame verslo pasaulyje, kur konkurencija yra labai didelė. Tik pasiekusios tinkamą įvaizdį, įmonės gali sėkmingai konkuruoti rinkoje. Ekoturizmas sukuria teigiamą turizmo paslaugų įvaizdį. Jis pateisina žmonių lūkesčius į sveiką gyvenimo būdą, bei švarią aplinką. Žmogus, kuris rūpinasi savo ir aplinkinių sveikata, kuriam rūpi aplinkos apsaugos problemos, mieliau renkasi ekoturizmo siūlomas paslaugas. Todėl ekoturizmo įmonės turi daugiau perspektyvų sėkmingai konkuruoti turizmo sektoriuje. Raktažodžiai: ekologinis turizmas, ekoturizmas, ekoturizmo įvaizdis, ekoturizmo konkurencingumas, ekoturizmo plėtojimas.
ENToday's society is getting modern. We have note of growing interests in organic products, clean environment, active leisure and healthy lifestyle. People are concern about environmental problems so ecological products and services getting more and more popular. The concept of ecology rapidly gaining its popularity. The term of ecology creates positive image of businesses. Nowadays good image of corporate is very important and essential in business world where competition is very high. With proper image company can successfully compete in the market. Eco-tourism creates better image of tourism sector and attracts more tourism users. Image of ecotourism provides better competitiveness in the market. Keywords: ecotourism, ecology tourism, ecotourism image, ecotourism competitiveness, development of ecotourism.