Sportinio turizmo paslaugų pletros galimybes: kelionių agentūros,,N" atvejis

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Sportinio turizmo paslaugų pletros galimybes: kelionių agentūros,,N" atvejis
Alternative Title:
Development of opportunities for sport tourism services: the case of travel agency "N"
In the Journal:
Tiltas į ateitį [Bridge to the future], 2014, Nr. 1 (8), p. 550-556
Summary / Abstract:

LTPopuliarėjant sportiniui turizmui ir didėjant jo paklausai, kelionių agentūroms norint pasiekti geriausių pardavimų rezultatų, reikia įvertinti ir tobulinti savo paslaugų pasiūlą. Išnagrinėjus sportinio turizmo esmę, galima pastebėti didžiulį jo paslaugų potencialą: didesnes pajamas, platesnį klientų ratą, verslo plėtros galimybes ir t. t. Tačiau norint tai įgyvendinti, reikia klientams teikti tinkamai parengtas sportinio turizmo paslaugas, o norint išsiaiškinti jų tinkamumą, reikia įvertinti paslaugas, šiuo metu siūlomas sportinio turizmo rinkoje. Empirinio tyrimo tikslas – išaiškinti kelionių agentūros „N“ galimybes plėtoti sporto turizmo paslaugas. Anketinės apklausos metu buvo siekta sužinoti, kaip yra vertinamos sportinio turizmo paslaugos pasirinktoje kelionių agentūroje. Empirinio tyrimo rezultatai parodė didelius skirtumus tarp vyrų ir moterų supratimo ir domėjimosi sportiniu turizmu, bei paslaugų pasirinkimo dažnumo. Vyrai aiškiau suvokia sportinio turizmo naudą, labiau juo domisi ir dažniau renkasi jį vartoti. Respondentai nepakankamai patenkinti skirtingų sportinio turizmo kategorijų pasiūla, o lyginant vietinių ir tarptautinių paslaugų pasiūlą, geriau įvertinta – tarptautinė. Siūlomų paslaugų kainos ir kokybės santykis įvertintas teigiamai. Straipsnio pabaigoje apibrėžiamos kelionių agentūros sporto paslaugų plėtros vystymo gairės bei parengtos rekomendacijos kaip jas turėtų realizuoti sportinio turizmo paslaugų teikėjai.

ENResearch relevance: After the customer survey and the analysis of the data obtained, it has provided a detailed assessment of customers attitudes and opinions about the company's proposed sports tourism. Taking customer feedback about the services offered, can help the travel agency modify and improve its range of services offered to customers based on the information obtained, it can also help improve support measures for certain customers segments, and to evaluate your company's work, etc. Research objective: to explore possible development opportunities in the sport tourism services of travel agency "N". Article scientific problem can be described in the following question: what are the possible development opportunities of sports tourism services at travel agency "N"? This article is the result of the scientific literature, research papers, educational, statistical data, the most recent online sources analysis and empirical quantitative study of data analysis applied by statistical methods. Main conclusions: The research of travel agencys „N" ―sports tourism services evaluation has shown that: men significantly are more interested in sports tourism than women, there is a lack of sports tourism products made for women. Also, a small percentage of regular customers enjoy their sport tourism services offered, and most of those who use it are not satisfied with the assortment of sports tourism categories offered (especially events and nostalgia). The majority of respondents answered that they often holiday abroad, and when assessing sport tourism services provided by the regions, they rated international much better than local ones.

ISSN:
1822-7260
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115360
Updated:
2025-05-26 18:11:30
Metrics:
Views: 1
Export: