LTStraipsnio tikslas yra atlikti Lietuvos ir Vokietijos pieno rinkų palyginamąją analizę, identifikuojant kiekvienos šalies rinkos pagrindines problemas ir nustatant abiejų rinkų bendras problemas. Rinkų analizė atlikta, vertinant didžiausią apyvartą turinčių Lietuvos ir Vokietijos pieno rinkose veikiančių įmonių finansinius rodiklius bei išorinius veiksnius. Finansinių rodiklių analizei pasirinkti rodikliai, kurie įvertina įmonių pelningumą ir mokumą 2012– 2013 m. Analizuojant išorinius veiksnius, atsižvelgiama į konkurencines sąlygas rinkoje, politinius bei ekonominius veiksnius, kurie daro įtaką pieno produktų gamintojams. Įvertinus minėtus aspektus gauti rezultatai apibendrinami ir nustatoma, kurios problemos abiejuose valstybėse yra panašios, o kurios būdingos tik tam tikros šalies pieno rinkai. [Iš leidinio]
ENThe goal of this article is to analyse dairy market of Lithuania and Germany, identify the main problems of each country and determine problems, which are common for both. This analysis is fulfilled by measuring average financial ratios of two companies, which have the highest turnover per year, in each country and external factors. Financial ratios analysis is made by analysing profitability and solvency ratios per 2012 - 2013 year. External factors analysis is made by analysing competitive clauses in the market, political and economic factors, which have influence on dairy market. The results of this analysis is the common dairy market problems of Lithuania and Germany. [From the publication]