LTTyrimo problema. Pokeris yra vienas greičiausiai pasaulyje besiplečiančių žaidimų, kiekvienais metais pritraukiantis vis daugiau žaidėjų. Plečiantis technologijoms pokeris tapo prieinamas kiekvienam norinčiam žaisti. Paskutiniame dešimtmetyje didžiausi turnyrai transliuojami per televiziją, virtualioje erdvėje, o pokerio profesionalai dalindamiesi neįtikėtinos sėkmės istorijomis, motyvuodami vis daugiau žaidėjų siekti pergalių. Gausu mokomosios literatūros ir vaizdinės medžiagos tačiau apie motyvus kurie skatina vis daugiau žmonių mokytis šio įdomaus šiuolaikinio pelningo žaidimo paslapčių, nėra daug medžiagos apie konkrečius motyvus ir poreikius, kuriuos žaidėjai patenkina žaisdami pokerį. Tikslas – nustatyti pokerio žaidėjų motyvaciją ir motyvus. Metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, aprašomoji statistinė duomenų analizė. Rezultatų aptarimas ir išvados. Analizuojant mokslinę literatūrą buvo išsiaiškinta, kad pagrindinė motyvacijos raiška yra poreikis. Bendriausia prasme poreikiai suskirstomi į tris grupes: biologinius, socialinius ir psichologinius. Žmogaus suvoktas poreikį tenkinantis objektas arba tai, kas atsispindi žmogaus sąmonėje ir skatina jį veikti, nukreipia jo veiklą taip, kad būtų patenkintas kilęs poreikis, vadinama veiklos motyvu. Motyvas – tai vidinė būsena, skatinanti žmogų sąmoningai veikti siekiant užsibrėžto tikslo. Pokeris kaip žaidimas išpopuliarėjo paskutiniame dešimtmetyje ir tapo pasaulinio mąsto fenomenu dėl sparčiai augančio populiarumo, kylančio žaidėjų skaičiaus internetiniuose kazino. Azartinis lošimai tai žaidimas arba abipusės lažybos pagal nustatytą reglamentą, kurių dalyviai, siekdami piniginio laimėjimo, savo apsisprendimu rizikuoja netekti įmokėtos sumos, o laimėjimą arba pralaimėjimą lemia atsitiktinumas, kokio nors įvykio arba sporto varžybų rezultatas.Pagrindinis skirtumas tarp pokerio ir kitų azartinių žaidimų yra tas, kad žaisdamas pokerį žaidėjas pats pasirenka kokį sprendimą žaidimo metu priimti. Nesėkmingą ir nuostolingą pokerio žaidimą nulemia vidiniai žaidėjo trūkumai, nesugebėjimas tinkamai valdyti turimo materialinio banko, emocijų bei psichologinės pusiausvyros disbalansas ir nesugebėjimas išgyventi kaip žaidėjui esant nuosmukiams. Žaisti pokerį žmones skatina motyvai susiję su pačiu pokeriu kaip žaidimu ir jo teikiama materialine nauda sėkmingos žaidimo baigties atveju, taip pat motyvai susieti su bendravimu žaidimo metu, dalyvavimu bendroje veikloje, tokių žaidėjų poreikis yra dalyvavimas grupėje, o pokerio žaidimas - tai būdas jaustis grupės dalyviu. Motyvai susiję su socialinio statuso vertybėmis kurios susietos su žaidimu - tai ko nori žaidėjas yra pripažinimas ir prestižo siekimas, o pokeris yra būdas tai pasiekti. Pagrindinis ir stipriausias motyvas pagal apklausos rezultatus – materialinė nauda, taip pat karjera ir būdas tobulėti, pokerio žaidime motyvai gali sudaryti motyvų rinkinius, žaidimo metu patenkinant keletą skirtingų poreikių. Raktiniai žodžiai: pokeris, žaidėjas, motyvacija, motyvas.
ENThe study rationale and hypothesis. Poker is one of the world's fastest-growing game, every year attracts more and more players. Rich in educational literature and visual material but the reasons that encourage more people to learn this exciting contemporary profitable secrets in the game, there is a lot of material about the specific motivations and needs to meet the players playing poker. Purpose - to determine poker players motivation and motives. Research methods: literature analysis, questionnaire survey, descriptive statistics analysis. Discussion of results and conclusions. Motivation is the whole internal human factors that determine the behavior and direction of the business. The main motivation is the need for expression. In the most general sense needs to be broken down into three categories: biological, social and psychological. Human perceived need satisfaction of the subject or what is reflected in the mind and encourages him to act, directing its activities so as to meet the need comes called a motive. Motive - is an internal state of a person knowingly promotes operation to achieve its goal. Poker as a game became popular in the last decade and has become a world-wide phenomenon of rapidly increasing popularity rising number of players in online casinos. Gambling is a game of mutual or betting under the regulation of participants in order to cash winnings, his determination to risk losing the paid amount, and the victory or defeat is determined by chance, any event or sporting event. The main difference between poker and other games is that playing poker player chooses any decision taken at the game. Failure and loss is determined by the inner game of poker player's weaknesses, the inability to manage their bank material, emotional and psychological equilibrium imbalance and the inability to survive as a player during a downturn.Play poker leads to people associated with the same motives as a poker game, and he provides the material benefits of a successful outcome of the game, as well as considerations related to communication during the game, participation in joint activities such players need is participation in the group and the game of poker is a way to feel participant. Reasons related to the social status of the values that are connected with the game - it is what players want is the recognition and pursuit of prestige, and poker is the way to achieve it. The main and the strongest motive for the polls - material benefits, as well as a career and a way to improve, poker motives may enter the grounds sets the game during the recovery of a number of different needs. Keywords: poker, player, motivation, motive.